Hulp, heb je hulp op afstand nodig ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computersupport

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2015
Berichten
4
Beste Leden van Helpmij.nl,

Ik heb aardig wat ervaring met de computer (spellen,problemen,enz..)

Ik bied Hulp op afstand aan zodat je in een keer geholpen kan worden.
Natuurlijk moet de vraag eerst gesteld worden en moet je ''Team Viewer'' hebben. (Gratis Hulp op afstand Software)

Wat kan ik doen ?

Ik kan je met allerlei soorten dingen helpen, het kan minuten duren maar ook uren.
Ik kan zonder dat je hoeft te betalen ook gewoon hier een vraag aan me stellen :)

Als je vragen hebt STEL ZE ! Ik heb altijd wel een antwoord :)

Heb je teamviewer op http://www.teamviewer.comzoek naar mij en voeg mij toe : ID:
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Ik moet hier toch wat opmerkingen op geven.

Wat ik wel heb zijn tarieven, maar die zijn niet super hoog en misschien kan ik je zonder tarieven helpen hier in de chat.
Op helpmij.nl helpen de gebruikers op vrijwillige basis, zonder financiële bedoelingen.

Waar ik ook goed in ben is spellen cracken, om het maar zo te noemen (eigen risico). Daar heb je natuurlijk wel de goede computer voor nodig voor sommige zware spellen ;P.

Hier begeef je je op illegaal gebied, dat kunnen we hier zeker niet toestaan.

Verder laat ik het aan de collega sectiemoderator over voor de te nemen acties.
 
Laatst bewerkt:
Had me hier al op geabonneerd in afwachting van reacties zoals die van Jackall, maar dan door de moderator.
 
Dag Computersupport,

Ik sluit me bij mijn collega aan. Helpmij is een gratis platform voor computerhulp, en in die geest kunnen we niet toestaan dat bezoekers hun eigen, betaalde diensten hier aanbieden. En lees onze forumregels er ook nog even op na.

Toch wil ik je van harte verwelkomen op onze site! Voel je vrij om de vragen van onze bezoekers op het forum en in de chat te beantwoorden!
 
Laatst bewerkt:
Offtopic:
Had me hier al op geabonneerd in afwachting van reacties zoals die van Jackall, maar dan door de moderator.

Wat staat er dan onder mijn naam :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan