kan iemand mij helpen in exell
onderstaande lijst staan data vanuit access die in exel worden geimporteerd
Nu zou enkel bv alle data van de cel today ergens anders in een cel moeten komen.
Heb al geprobeert met vlookup maar die kan enkel 1 gegeven verwerken
In dit voorbeeld zijn het er twee maar soms zijn het er 3 zoals 08-10-2004
Eigenlijk staat naast zeefmachine nog een tekst maar in dit geval niet
Moest iemand het zelfs kunnen oplossen dat ook die gegevens samen met "tijdstip in en zeefmachine "ergens same"n kunnen gefilterd worden zou
Ben hier al een tijd mee bezig zelf met boeken maar vindt de logica niet.
Wil jullie wel effe de file doorsturen als het nodig is.
Wat is eigenlijk de bedoeling er worden gegevens ingevoerd in acess die ik moet gebruiken in een overzicht in excel
Er worden drie waardes ingegeven tijdstip zeefwissel en in het vb weggelaten grote zeef
1 gegeven is datum 2 gegeven een letter en een getal (1gegeven) 3 gegeven is eengetal
Nu zou ik deze iedere morgen de gegevens van 24 terug moeten uitfilteren in excel
Als alle dagen iets werd ingegeven in acces zou dit een kleiner probleem vormen maar dat is dus niet het geval.
De functie zou dus moeten zijn kijk in cel today-1 en filter deze gegevens uit en plaats die dan in een andere cel.Die cel moet ik dan linken met mijn dagrapport.
Hopelijk kunnen jullie er aan uit
effe meer detail
onderstaande lijst staan data vanuit access die in exel worden geimporteerd
Nu zou enkel bv alle data van de cel today ergens anders in een cel moeten komen.
Heb al geprobeert met vlookup maar die kan enkel 1 gegeven verwerken
In dit voorbeeld zijn het er twee maar soms zijn het er 3 zoals 08-10-2004
Eigenlijk staat naast zeefmachine nog een tekst maar in dit geval niet
Moest iemand het zelfs kunnen oplossen dat ook die gegevens samen met "tijdstip in en zeefmachine "ergens same"n kunnen gefilterd worden zou
Ben hier al een tijd mee bezig zelf met boeken maar vindt de logica niet.
Wil jullie wel effe de file doorsturen als het nodig is.
Wat is eigenlijk de bedoeling er worden gegevens ingevoerd in acess die ik moet gebruiken in een overzicht in excel
Er worden drie waardes ingegeven tijdstip zeefwissel en in het vb weggelaten grote zeef
1 gegeven is datum 2 gegeven een letter en een getal (1gegeven) 3 gegeven is eengetal
Nu zou ik deze iedere morgen de gegevens van 24 terug moeten uitfilteren in excel
Als alle dagen iets werd ingegeven in acces zou dit een kleiner probleem vormen maar dat is dus niet het geval.
De functie zou dus moeten zijn kijk in cel today-1 en filter deze gegevens uit en plaats die dan in een andere cel.Die cel moet ik dan linken met mijn dagrapport.
Hopelijk kunnen jullie er aan uit
effe meer detail