Hulp met een ingewikkeld gevalletje A.U.B.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomaseke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2006
Hallo,
Ik had graag geweten hoe ik via Ventrilo (Praatprogramma) alles wat ik hoor , Bv. liedjes kan omzetten naar mijn microfoon. Zodat hun mijn liedjes horen zonder al te veel gekraak. Gewoon perfect hoe ik het hoor zeg maar.
Heb al van alles gezocht op google maar tevergeefs..
Zou iemand een oplossing weten? of misschien een klein programmatje?
momenteel doe ik gewoon mn micro tegen mn headset maar dan horen ze het bijna niet, ook al staat max. volume en ben ikzelf bijna doof :D
Alvast bedankt.

wel ik heb een hoodtelefoon, en ik zou willen dat als ik een liedje open dat dat door de micro ook gaat. zodat anderen het ook horen :) best ingewikkeld om uit te leggen lol..
stel ik praat met iemand en ik speel een liedje af wil ik dat hij mij niet meer hoort maar enkel het liedje.. hun moeten horen wat ik te horen krijg en niet meer :)
Niet echt mogelijk zeker? :confused:

Op jouw manier zal het geluid altijd slecht blijven. Ik vrees dat je moet gaan knutselen met b.v. een mengpaneeltje en/of versterkertjes zodat het geluid dat je in het mengpaneel stopt, naar je microfooningang gaat. Maar let wel op dat een microfooningang hoogohmig is en je e.e.a. zal moeten aanpassen zodat de zaak niet overstuurd wordt.

Bedankt erbicom, zo iets moet ik inderdaad hebben, maar je wil nie weten hoe veel ik al op google heb gezocht naar microfooningang, audio output,... maar vind maar nix.

Via google vond ik op hun forum (6e reactie) wel iets. Het lijkt me vooral een kwestie van de mogelijkheden van Ventrilo en je soundcard.

Of een kabel met twee jackpluggen, dat zou kunnen als je het signaal verzwakt met weerstanden.

Hier staat nog dat je het programma 2x naast elkaar zou kunnen draaien. 1x voor muziek en 1x voor spraak.

Vr.Gr. Egel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan