Hulp met iSpy

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrpike

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
89
Beste mensen,

Is er iemand die mij zou kunnen helpen met het juist instellen van de iSpy software?
Ik heb de camera werkend, maar krijg het niet voor elkaar om opnemen te starten met bewegingsdetectie.
Ik heb het wel naar beste weten ingesteld, samen met een tijdsplanning, maar het programma neemt continue op, ook zonder beweging te detecteren.
Blokken van +/- 2 minuten.
Als ik terug wil kijken moet ik dus alle video blokken doorlopen ook als er helemaal niets te zien is.
Dit kan niet de bedoeling zijn, maar dit ligt hoogstwaarschijnlijk aan mij, door mijn gebrek aan kennis in deze.
Dus als er iemand is die weeet hoe iSpy ingesteld moet worden hop ik op een reactie.
Alvast hartelijk dank hiervoor.
 
Beste Scrapheap,

Thx voor je reactie.
Ik heb naar de instellingen gekeken, maar wat mij opvalt is dat ik een iets ander instellingwindow heb als wat ik in jouw voorbeeld zie. Ik heb hierbij de printscreen ervan bijgevoegd.
Heb ik misschien een oude versie of zo?
 

Bijlagen

  • printscreen motion detection.png
    printscreen motion detection.png
    324,5 KB · Weergaven: 37
Geen idee welke versie jij hebt of over welke versie het gaat in de gelinkte uitleg.
Ik gebruik het zelf niet, mijn 2 IP-cams gebruiken de software op mijn Synology NAS voor opnemen en bewegings-detectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan