Hulp met keylogger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan1978

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2006
Berichten
3
Ik heb een zoontje van 8 jaar en nu heeft hij voor zijn verjaardag een computer gehad met internet. Nu wil ik wel in de gaten houden wat hij allemaal erop doet. Ik hoorde van een keylogger die alles naar je computer stuurt wat hij typt maar verder ben ik niet gekomen. Kan iemand me hier wat meer over vertellen
 
Een keylogger is een programma wat alle toetsaanslagen registreerd en opslaat in een bepaald bestand, en dit doorstuurt naar een computer naar jouw keuze.

Alleen moet je oppassen want het kan zeker zo zijn dat ook alle aanslagen naar een andere computer dan jij aangeweze hebt worden gestuurd. Omdat dat zo in het programma gezet is. :)
 
en kan je me mischien een 'veilige' vertellen en hoe ik hem verstuur ik ben niet zo bekend met computers :confused: :eek:
 
killermenace zei:
Een keylogger is een programma wat alle toetsaanslagen registreerd en opslaat in een bepaald bestand, en dit doorstuurt naar een computer naar jouw keuze.

Alleen moet je oppassen want het kan zeker zo zijn dat ook alle aanslagen naar een andere computer dan jij aangeweze hebt worden gestuurd. Omdat dat zo in het programma gezet is. :)

maar wat is een keylogger eigelijk
 
Je kan toch ook een een accound maken met beperkte functies?

Ook kun je de msn gesprekken in een log oplaten slaan.

Met norton internet security kun je al de sexsite's en hele reutemeteut blokkeren.
Dit kan ie dan niet veranderen omdat hij niet is aangemeld als administrator op de pc.

en via de cookies en history in Iexplorer kun je kijken waar hij geweest is.

Ik neem aan dat iemand van 8 dat zelf niet allemaal kan veranderen.
Een keylogger wordt vaak door hackers gebruikt om passwoorden enz. te achterhalen.
Niet echt geschikt voor iets wat jij wilt denk.

Je hebt ook programmaatjes die om de zoveel tijd ff een screenshot maken en die kun je dan weer automatisch laten opslaan waar jij wilt. Zo krijg je een impressie wat je zoon in het algemeen doet en niet wat hij precies typt en doet.
 
mukkel zei:
Je kan toch ook een een accound maken met beperkte functies?

Ook kun je de msn gesprekken in een log oplaten slaan.

Met norton internet security kun je al de sexsite's en hele reutemeteut blokkeren.
Dit kan ie dan niet veranderen omdat hij niet is aangemeld als administrator op de pc.

en via de cookies en history in Iexplorer kun je kijken waar hij geweest is.

Ik neem aan dat iemand van 8 dat zelf niet allemaal kan veranderen.
Een keylogger wordt vaak door hackers gebruikt om passwoorden enz. te achterhalen.
Niet echt geschikt voor iets wat jij wilt denk.

Je hebt ook programmaatjes die om de zoveel tijd ff een screenshot maken en die kun je dan weer automatisch laten opslaan waar jij wilt. Zo krijg je een impressie wat je zoon in het algemeen doet en niet wat hij precies typt en doet.



Bedankt ik heb nu het meeste van je voorstellen gebruikt maar ik zou wel wat meer wil weten over dat screenshot programma is er een manier om met je in contact te komen want via prive berichten op de site lukt het niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan je daar hellaas niet mee verder helpen.

Ik WEET dat ze er zijn, maar hoe ze heten en hoe ze werken :confused: weet ik helaas niet. Misschien kun je een topic maken met de vraag naar zo'n programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan