afcamaurice
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 jun 2007
Ik heb nu al verschillende soorten scripts geprobeerd, en ben al zeker uur bezig geweest om van alles te veranderen en aan te passen om te kijken of het op een andere manier wel lukte. Maar het lukt me niet. Ik probeer het allemaal te leren en in feite begrijp ik wel wat er staat en wat ik moet aangeven. Omdat ik het goed wil begrijpen hoop ik dat iemand mij duidelijk uit zou kunnen leggen wat hier fout is gegaan, of dat er iets ontbreekt. Ik zou je echt dankbaar zijn.
Dit is de code die ik heb gebruikt.
de cases heb ik als links verwerkt op deze manier:
index.php?p=contact
De paginas die geinclude worden heb ik in het mapje 'paginas' geplaatst en daarom include ik paginas/contact.php
Mijn website heb ik gemaakt met een menu van 4 tabellen aan de linkerkant (tablewidth=20%) en 4 tabellen aan de rechterkant (20%) en daarnaast heb ik aan de bovenkant een marqueefunctie voor de laatste nieuwtjes. De paginas moeten geinclude worden in het middenstuk (60%) dus heb ik de bovenstaande code op die plek geplaatst.
Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb achtergelaten en dat iemand mij zou kunnen helpen met wat er mis is gegaan.
Dit is de code die ik heb gebruikt.
Code:
<?
switch($action) {
case "contact": include("paginas/contact.php"); break;
case "foto": include("paginas/foto.php"); break;
case "stand": include("paginas/stand.php"); break;
default; include("paginas/home.php");
}
?>
de cases heb ik als links verwerkt op deze manier:
index.php?p=contact
De paginas die geinclude worden heb ik in het mapje 'paginas' geplaatst en daarom include ik paginas/contact.php
Mijn website heb ik gemaakt met een menu van 4 tabellen aan de linkerkant (tablewidth=20%) en 4 tabellen aan de rechterkant (20%) en daarnaast heb ik aan de bovenkant een marqueefunctie voor de laatste nieuwtjes. De paginas moeten geinclude worden in het middenstuk (60%) dus heb ik de bovenstaande code op die plek geplaatst.
Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb achtergelaten en dat iemand mij zou kunnen helpen met wat er mis is gegaan.