Hulp met werkstuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

royalex

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2004
Berichten
10
Wij moeten voor school een profielwerkstuk maken over de immigratie naar VS. Zelf konden wij nauwelijks aan informatie komen dus we moesten wel even de hulp inschakelen van helpmij.nl

Oftewel, kunnen julllie misschien sites zoeken waar informatie staat over de immigratie naar de Verenigde staten....

alvast bedankt voor jullie hulp!!!:thumb:
 
Roy en Alex,


Een beetje Googlen levert toch wel wat info op !?

Zelf heb ik ....deze link ontdekt via Google.

Of zoek je toch wat anders ? Blader dan eens verder in het Google archief...


Groeten,


Remy
 
Danke

Ey joh...bedank voor die link...njah...wij zijn niet bepaald dat je zegt computerfreaks...we zijn er slecht....

het zijn echt van die precieze deelvragen die we moeten beantwoorden en t is lastig daar antwoorden op te vinden door een beetje te googlen.

(deelvraag 1: Hoe verliep de immigratiestroom in de VS
deelvraag 2: Welke Amerikaanse waarden en normen werden tot 1892 gehandhaafd
deelvraag 3: Welke immigratienormen werden vanaf 1892 toegepast)

Als je hier iets specefiekere info voor kan vinden zou dat geweldig zijn...(je hoef nu ook weer nie de hele vraag te gaan beantwoorden maar een beetje extra hulp is altijd welkom)

(weer) alvast bedankt!:thumb:
 
Het is inderdaad moeilijk om op zulke specifieke vragen een antwoord te vinden op het internet. Ik denk dan ook dat je op de amerikaanse sites moet gaan zoeken naar de antwoorden. Dus je zoektermen in het engels plaatsen, dan kom je vanzelf wel op sites met relevante info. Dan een kwestie van vertalen geblazen. En anders is er nog altijd..................... de bibliotheek!!!!!!!
 
Na even achteroverleunen dacht ik :

ik type in Google : "dutch immigration in the us"

en toen vond ik deze.................

als je de subpagina's van deze site bekijkt, dan vind je zelfs antwoorden op vragen die je hier NIET gesteld hebt.... ;) :D
 
Het is misschien het handigste om de site van de Amerikaanse ambassade in Nederland te zoeken, of desnoods het reguliere adres/telefoonnummer en om aan het ambassade personeel te vragen waar men meer informatie hierover kan vinden.

Dan weet je meteen ook dat de informatie correct is.
 
wordt lid van de plaatselijke bibliotheek, leen een paar boeken over dat onderwerp, en ga het dan netjes in word zelf typen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan