• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp nodig bij een urenrooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpmulder

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Dag,

Ik ben verpleegkundige en wil graag in een overzicht zien hoeveel uur ik heb gewerkt. Nou werken ze bij ons met dienstcodes. Zo staat een "A"voor een vroege dienst en "C" voor een late dienst, enz..... Ik wil graag dat een letter wordt gekoppeld aan een getal (in dit geval 8 uur) Uiteindelijk moet aan het eind van de maand berekend worden hoeveel uur ik heb gewerkt.

Kan iemand die formules invoegen in de bijlage en deze naar mij emailen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Mark

Bijlagen

Ik heb een en ander voor je aangepast.
Als je in de kalender je roostercode intikt, dan worden de diverse totalen bijgewerkt.
Als je "standaard" uren van de codes wijzigen (bijv. van 8 naar 7) dan worden ook de totalen aangepast.

Succes

Bijlagen

Heel erg bedankt. Volgens kan ik er zo wel verder mee.

:thumb:

Groet Mark

Nog een voorbeeld. Hier is het ook mogelijk om het aantal uren per dag op te geven en de dienstcode. Bijv. een vroege dienst van 7,5 uur wordt dan A7,5 of bij een halve vakantiedag V4 enz.

Succes,
Mvrgrt,
deSmid.

Bijlagen

Ben er vanuit gegaan dat de gegevens in Rooster-1 klopten. Misschien moet de maand september er nog tussen worden gezet.!

deSmid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan