Hulp nodig bij GTA 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfcry

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
hallo,
ik heb een gedownloade versie van GTA 4, ik heb deze gekrackt en als ik hem start, start hij ook gewoon op. als GTA 4 opstart krijg je aan het begin 2 tekstente zien( daarom is dit denk ik ook een vraag voor de gebruikers van een gedownlaode versie van GTA 4) de eerste gaat al weg na een aantal seconden, maar de 2deblijft een heele lange tijd staan, de laatste keer dat ik hem heb gestart duurde hij 18 minuten, toen hebik hem afgesloten, heeft iemand anders dit probleem ook? of heeft iemand een oplossing voormij?
Wolfcry

Ik snap je vraag niet helemaal, kan je er even een screenshot van maken en hier posten?

ik kan nu geen screenshot maken,maar ik doe dat zodra ik weer bij mijn eigen PC kan, maar ik zal mijn vraag even beter uitleggen. als je GTA 4 opstart krijg je eerst een tekst ( witte letters op een zwarte achtergrond) over de copywright van het logo van GTA ofzo iets. daarna zie je nog een tekst (weer witte letters opeen zwarte achtergrond),volgens mij gaat die over Rockstars Social Club,maarbij deze tekst blijft hij hangen. ik zoek een oplossing zodat ik GTA gewoon kan spelen, of komt het omdat eht gewoon heel lang duurt?

ik zou hem gewoon kopen hij is maar €45 en ik heb hem ook gekocht

ik ga hem denk ik zowiezo kopen, voor de online functie.maar dat duurt nog wel een tijdje, want ik heb nog een groote schuld staan bij mijn ouders XD:rolleyes:maar ik vraag mij gewoon af waar dit door zou kunnen komen, want hij hoort het gewoon te doen.

XD dat is denk ik het probleem.
ik heb een oude video kaart maar ik hoop dat het probleem is verholpen als ik genoeg geld heb en ik de Nvidia 9600 GT heb aangeschaft ( 110 euro) of weet iemand een betere video kaart voor ongeveer de zelfde prijs of lager van dezelfde kwaliteit of beter?:):):)

Ook met een 9600GT ga je GTA IV NIET goed spelen!!!

kan je mij dan vertellen welke video kaart ik het best kan gaan kopen? ik ga denk ik toch de 9600 GT kopen, tenzij iemand met een betere komt, ongeveer in de zelfde prijs klasse van de 9600 GT, ook videokaarten niet in die prijs categorie ook graag melden, mischien overweeg ik iets meer uit te geven (A)

de 4850 is al een hele verbetering. En volgens mij hebben ze de 4870 van gigabyte in de aanbieding bij alternate. En dat is een hele goede kaart.
Maar wat is de rest van je pc als je processor en ram niet veel soeps zijn dan kan je het ook wel vergeten. En wat is je voeding, aantal watt+ merk

Laatst bewerkt:
ik weet niet wat mijn voeding is, maar ik ga denk ik gewoon een heel nieuwe pc kopen,maar die kaarten die jij net op noemde, van welk merk zijn die? ATI, Nvidia? of wat? ik weet het al XD, hij is wel sneller dan de Nvidia 9600 GT ( bijde ATI kaarten ) mar alleen de 4870 heeft een intern geheugen van 1 gig. maar al sik de prijzen vergelijk is die van de 4870 130 euro hoger. en dat duurt wel even voordat ik dat bij elkaar heb :S ik denk dat ik voor de 8800 GT zal gaan, tenzij iemand heel goede argumenten heeft voor een anderen ( prijs maakt nie tmeer uit ;)maar ik ga het overwegen. alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan