Hulp nodig bij het zoeken naar een laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wrongwalnut

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Hallo allemaal

Ik ben al een paar maanden opzoek naar een laptop waar ik games op kan spelen maar ik wil niet meer uitgeven dan 700 euro(Mag iets meer).
Als ik eindelijk een gevonden had met een goede videokaart had het weer een slechte processor en als de processor weer goed was dan was de videokaart weer slecht.
Dus zou ik AUB geholpen kunnen worden?

Maak het leven gemakkelijk voor jezelf en draai het om:

wélk spel is jouw 'zwaarste' spel?

Dit zijn de optimale systeemeisen :

OS - Windows XP / Vista
Processor - Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz of AMD Athlon 64 X2 4400+
Memory - 2.0 GB RAM
GPU - NVIDIA GeForce 8800 GTS/640

nu nog even wat in Google klikken en we hebben een laptop............. maar gelet op je budget zal dát idd. niet meevallen.
Je zal je eisen moeten laten zakken v.w.b. gaming, want crysis ga jij niet draaien op een laptop van 700 euro.

Laatst bewerkt:
Eens met gast0225, een huis tuin en keuken laptop is in het beginsel al niet gemaakt om mee te gamen.

Je zou dan genoegen moeten nemen met lage instellingen binnen het spel en het spelen van veel nieuwere games (mocht je bijvoorbeeld ook gta4 en/of codmw2 ook nog willen spelen) kan je dan wel vergeten.

Een gamelaptop koop je niet voor minder dan het dubbele van je huidige budget.

Bedoel je met 220m de videokaart in de laptop? Zo ja, op die manier kan je niet vergelijken. Een desktop videokaart kan je niet vergelijken met de mobile versie daarvan.

Laatst bewerkt:
Zal ongetwijfeld, maar als ik een rijtje systeemeisen opzoek, dan plaats ik altijd de recommended en nimmer de minimale (tenzij ik dat erbij vermeld) én zoals ik al schreef, zitten ze in het zelfde rijtje als de 8800, dus het zal gaan lukken ja.

Betreft wel de demo van het spel en niet de volledige versie.

En is het ook de bedoeling nog nieuwere games te gaan spelen?

In dat geval:
als je er één kan vinden met deze (240) kaart (chip) en een processor van 2.2 én rond de 700 euro's, ja dan ben je eruit.

Maar........... wees slim en gebruik een laptop alleen voor games als ping-pong en pacman en gebruik een desktop voor het echte gamen.

Laatst bewerkt:
Ik ben de afgelopen jaren wat gematigder geworden v.w.b. mijn merkuitspraken. Ik beperk mij dan ook tot het volgende:

ja, de specs zien er wel aardig uit en nee, P&B komt op mijn verlanglijstje voor laptops pas erg laat voor.
Op mijn lijstje zouden in een bepaalde volgorde staan:

XXoDD,
Toshiba,
Medion,
MSI
Dell
Asus
HP
P&B
Acer

maar, let op! Da's MIJN lijstje.

;) :D

Staat niet voor niets op 1 in mijn top zoveel lijstje.

Hoe je het ook keert of draait, in de consumptie maatschappij blijft altijd gelden : goedkoop is duurkoop en kwaliteit heeft zijn prijs.

En als ik nou me prijs naar de 1000 euro schuif is daar wel iets leuks voor te krijgen?

Ehh, ja, toevallig gisteren nog een topic gezien, ik zoek het even op.

21 december, berichtje van 13.46 uur, klik

Lees vooral ook het gehele topic door!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan