Beste allemaal,
Zelf weet ik niets van Javascript, vandaar mijn vraag aan jullie.
Ik heb uit Amerika een werken script ontvangen, echter dit script rekent e.e.a. uit na "onsubmit".
Liever had ik een script wat direct bij ingave van variabele rekent.
Misschien dat iemand mijn kan helpen, alvast bedankt.
Script:
--------------------------------------------
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function calculate()
{
var v_Werkuren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordWerkuren").value);
var v_DWM_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecorddwmuren").value);
var v_55_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecorduren55").value);
var v_Ziekte_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordziekteuren").value);
var v_Scholingsuren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordschooluren").value);
var v_Onbetaalde_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordonbeturen").value);
var v_totaaluren = v_Werkuren + v_DWM_uren + v_55_uren + v_Ziekte_uren + v_Scholingsuren + v_Onbetaalde_uren;
document.getElementById("InsertRecordtotaaluren").value = v_totaaluren;
}
document.getElementById("caspioform").onsubmit=calculate;
</SCRIPT>
Zelf weet ik niets van Javascript, vandaar mijn vraag aan jullie.
Ik heb uit Amerika een werken script ontvangen, echter dit script rekent e.e.a. uit na "onsubmit".
Liever had ik een script wat direct bij ingave van variabele rekent.
Misschien dat iemand mijn kan helpen, alvast bedankt.
Script:
--------------------------------------------
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function calculate()
{
var v_Werkuren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordWerkuren").value);
var v_DWM_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecorddwmuren").value);
var v_55_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecorduren55").value);
var v_Ziekte_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordziekteuren").value);
var v_Scholingsuren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordschooluren").value);
var v_Onbetaalde_uren = parseFloat(document.getElementById("InsertRecordonbeturen").value);
var v_totaaluren = v_Werkuren + v_DWM_uren + v_55_uren + v_Ziekte_uren + v_Scholingsuren + v_Onbetaalde_uren;
document.getElementById("InsertRecordtotaaluren").value = v_totaaluren;
}
document.getElementById("caspioform").onsubmit=calculate;
</SCRIPT>