Hulp nodig bij kopen nieuwe game laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robharks1993

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2015
Hallo, ik ben iemand die weinig verstand heeft van laptops, de hardware en de software ervan.
Ik ben wel iemand die van gamen houdt, dan heb ik het over games als Fifa15, GTA V maar ook games als sim city en RCT World die eraan zit te komen. Nou weet ik dat die laatste 2 games wel wat vragen van je grafische kaart naarmate je verder in je game bent met een groter ''speeldveld''.

Ik heb nu (denk ik) al een redelijk goede laptop (Asus A95V), destijds voor +-€1000 gekocht. Ik merk wel dat de grafische kaart die ik heb niet optimaal is om te gamen (1gb grafische kaart, Nvidea 630m) daarom wil ik graag een 2gb grafische kaart in mijn nieuwe laptop.

Nou weet ik niet of het werkgeheugen boven de +-8gb nog wat uitmaakt? Heb er nu 12gb in zitten.

Ik heb nu een 17'' laptop, groter mag, kleiner absoluut niet.
Ik heb ongeveer een budget van €1200/€1300 (laptops die te koop zijn bij de mediamarkt budget: €1500).

Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen informeren over een leuk speeltje.

Bij voorbaat dank!

Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je topic in de juiste sectie gezet.
Topic verplaatst van Gevraagd / Aangeboden ---> Hardware - Laptop (of de aankoop daarvan).

Succes met je vraag.

Dit ziet er me een goede uit maar misschien hebben andere nog betere

hierzo is iets hoger dan je budget maar wel een heel goede videokaart en 1 tb opslag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij .nl

begrijp ik het goed dat als je hem bij mediamarkt koopt budget hoger is kijk anders een hier kan je zelf samenstellen misschien ook nog een optie

Ik wil je in ieder geval als tip geven: Gamen en laptops gaan niet bijzonder goed samen. Het KAN wel, maar uit mijn ervaring is het niet zo'n heel groot succes. Ik heb zelf op dit moment een HP EliteBook 8570w, met een NVIDIA Quadro K1000M Videokaart. Deze kaart is qua graphisch render-vermogen één van de betere kaarten(hoewel voornamelijk bedoeld voor 3D-ontwerpen). Toch kan ik op deze laptop totaal niet gamen. League of Legends loopt soepel, maar een spel als PayDay hapert al. Laat staan Battlefield.. Niet speelbaar..

Er zijn overigens wel Alienware laptops, ontwikkeld voor gamen, maar ook dit kent de beperkingen van laptops. Als je echt goed wil gamen, zou ik persoonlijk voor € 800 een mooie game-desktop kopen en voor € 500 een leuk laptopje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan