Hulp nodig bij Mosaizer (mozaiek maker programma).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Athalon1951

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2005
Berichten
131
Hallo,

Ik zit met een probleem waar ik niets van kan vinden via Google op het internet. Ik heb het programma Mosaizer Pro gedownload en uiteraard geïnstalleerd, maar bij het bibliotheek maken van 76000 foto's, krijg ik steevast na enkele minuten de message "Canvas Does Not Allow Drawing" Na te Temp variabelen te hebben gecheckt bleken die goed te staan op C:\Windows Temp dit gold voor de TEMP en TMP variable. Daarna heb ik al de foto's die allemaal tussen de 3000 en 6000 pixels lagen teruggebracht naar 400 X 300 pixels (1 week werk dus) :confused: Daarna het programma weer geinstalleerd en opnieuw een bibliotheek proberen te maken wat wederom dezelfde foutmelding gaf. Met andere woorden het werkt niet. Daarna een ander programma Arkensoft Mozaiek geprobeerd, maar daar duurde de bibliotheek maken 9 uur en een foto renderen tot mozaiek 5 uur. Dat ging goed tot ik de foto probeerde te saven waarbij het programma van Arkensoft compleet vast liep en zonder enige melding naar de desktop terug sprong. Ik heb contakt opgenomen met Arkensoft (die binnen een paar uur reageerde en dit was ook zo bij de verschillende Reply's) dus niets dan lof, helaas konden zij ondanks de vele suggesties en aanbevelingen het programma niet werkende krijgen. Dat was dus Mozaiek programma 2 dat niet wilde werken, aan de specs van mijn machine kon het niet liggen schreven zij mij, want een Core I7 940 met 16 Gb RAM etc etc moest het makkelijk kunnen draaien.

In ieder geval is de hoofdvraag, "Wie kan de kreet van Canvas does not allow drawing uitleggen aan mij en eventueel mij in de goede richting zetten voor een oplossing) :eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan