• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hulp nodig bij ontwerpen dashboard

FIFaeree

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2014
Berichten
24
Geachte forumleden,

Voor mijn online coaching spreadsheet ben ik op zoek naar een ervaren google spreadsheet gebruiker, die voor mij een mooie, praktische en duidelijk dashboard kan maken.

Voorbeelden;
 

Bijlagen

  • IMG_3559.jpeg
    IMG_3559.jpeg
    85,5 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk eens of dit je al op weg kan helpen.
Als je verder zoek dan zijn er mogelijkheden ten over.
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.
 
Al naar gekeken inderdaad, maar is allemaal niet in de branche waarvan ik zoek en komen er dus ook andere formules aan te pas
 
Oké, dat plaatje welke je heb toegevoegd in je openingsvraag, is dat wat je voor ogen hebt cq je branche?
Als dat zo is, upload dan van wat je al hebt zodat we je met z'n allen kunnen helpen.
 
Heb het uitgetekend;
IMG_3562.jpeg

En hetgene wat ik hebIMG_3561.png
 

Bijlagen

  • IMG_3562.jpeg
    IMG_3562.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 10
je kan beter aan uw collega vragen of je zijn excel mag gebruiken?
Want aan uw uitleg te zien heb je zelf nog niets?
Eigenlijk vraag je niemand voor te helpen maar iemand voor te maken.
 
Vergoedingen doen we hier niet aan. Alles vrijblijvend met de hulp van de helpers.
 
je kan beter aan uw collega vragen of je zijn excel mag gebruiken?
Want aan uw uitleg te zien heb je zelf nog niets?
Eigenlijk vraag je niemand voor te helpen maar iemand voor te maken.
Deze opmerking snap ik niet helemaal. Het gene wat ik nu heb is hetgene wat ik momenteel al gebruik en zelf heb ingericht. Enige wat ik nu wil dat het allemaal wat naar een hoger en professionelere niveau wordt getild
 
je stuurt een plaatje van wat je gebruikt zeg je, je kan beter je programma wat je gebruikt plaatsen.
 
plaats dat dan, eer zijn hier mensen die dat zeker wat kunnen up graden.
 
Aangezien mijn vraag te breed was heb ik het vereenvoudigd. Ik heb in mijn huidige dashboard twee nog niet werkende grafieken staan due ik graag werkend zie worden. Op een of andere manier lukt mij dit niet.

Gegevens voor de grafieken zijn te vinden onder tabblad “grafieken”

 
Mij ook niet. Is alleen maar lezen.
 
Plaats een voorbeeldje waar het alleen lezen is uitgeschakeld.
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan