Hulp nodig bij PC ''Burn-outs''

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dvdtjeeh

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2010
Ik ben een rasechte gamer en heb er weet ik het hoeveel gespeeld alleen laatste paar maanden lukt dit niet meer.

Ik heb met sommige spellen als ik ze even speel dat mijn computer een soort van '''burnout'' krijgt zegmaar. Hierdoor kan ik spellen als Prototype en Call Of Duty : Moder Warfare 2 niet meer dan een kwartiertje ofzo spelen, maar soms gaat het 2 uur lang goed. En dan krijgt hij de ''burn-out''. Ik heb echter geen idee waar dit door komt dus heb ik hem bij besturingssystemen gezet :confused:.

Als deze ''Burn-out'' plaatsvind, dan lijkt het alsof mijn PC nog aanstaat omdat het lichtje nog brandt maar voor de rest doet hij niks. Om hem weer aan te zetten moet ik per se de stekker er uit trekken en hem voor een poosje er uit laten. En als ik het dan weer probeer dan krijgt hij deze ''burn-out'' alweer. Mijn computer is echter een erg goede computer ( volgends mij ). Ik heb een Acer Aspyre met AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ en voor de rest kan ik niet echt vinden waar verdere info staat. Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

*aanpassing om 00:28* ik heb mijn pc gecheckt en dit zijn mij statistieken : http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1247970

Laatst bewerkt:
ben bang dat je videokaart het binnenkort gaat begeven. ik had precies het zelfde probleem.
Het kan natuurlijk ook zijn dat het iets anders is, toevallig al naar de warmte gekeken die geproduceert word?

ehmm.. tjah dat heb ik geprobeerd maar ik heb geen idee waar ik dat kan vinden:confused:

heb je je kast al open gemaakt en gechecked op stof??
Even alles goed stofvrij maken

ja mukkel, dit heb ik al eens gedaan, echt alles schoon gemaakt en alle stof die er was verwijderd en toen ging het ietsjes langer goed toen kon ik een paar uur lang doorgaan alleen toen was het alweer raak. dus ik denk dat het wel helpt als er minder stof is, maar ik denk niet dat het daar aan ligt want daarvoor heb ik hem 2 jaar lang ofzo niet schoongemaakt en toch heeftie et toen allemaal wel gedaan.:confused:

probeer is met kast open te spelen en misschien een gek idee wat kan helpen, zet is een ventilator tegen de opening van de kast.
blijft de pc langer draaien dan zou ik maar is zorgen voor nieuwe koelers en voor de videokaart misschien een upgrade naar een heatsink met ventilator.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan