hulp nodig bij Quickcam express!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Missy

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2004
hallo mensen,

Ik probeer al een tijdje een logitech quickcam express webcam aan te sluiten op mijn comp maar het lukt niet. Tijdens installatie kreeg ik 2 meldingen

"module C:\Windows\system?vatee.ax kan niet registreren. HRESULT- 2147221164"

"File(s)failed to self-register: c:\windows\twain-
32quickcam\vsf.ax"

Ik ging op negeren drukken en werd verder geinstalleerd, na dat ging ik USB aansluiten zoals het werd gezegd.

Maar toen ik webcam aandeed kreeg ik volgende meldingen

"Camera wordt door een andere toepassing gebruikt"

"De toepassing die de camera gebruikt, stopzetten en dan op de knop opnieuw verbinden drukken"

Nou weet ik niet wat ermee bedoeld word maar elke keer als ik een digitale camera of webcam wil aansluiten op mijn pc, gaat er wat mis....

Als iemand mij kan helpen! aub reageer of laat mij je toevoegen via msn dan kan k beter hulp krijgen.

Groetjes,
missy

Ps. Ik heb window Me

heb je de webcam voor mee applicaties in gebruik, bv voor msn en het programma voor de webcam zelf?

Je kan de webcam maar voor 1 applicatie tegelijk gebruiken, sluit de andere applicaties, of zorg ervoor dat maar 1 applicatie de webcam gebruikt...
Elk programma gebruikt zijn eigen instellingen en een webcam kan de van 1 programma tegelijk aan

Hoe sluit je die af :D

(Weeet heel weinig over comp dus ik heb details nodig)

Ja maar alle namen zijn verkort...hoe weet ik welke ik moet verwijderen...als k ze allemaal verwijder dan kan er wat fout gaan....

Niemand helpt:( :( :( :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan