hulp nodig bij script

• Onderwerp starter Onderwerp starter BJvD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BJvD

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2005
Voor een internet spel heb ik een script nodig die handelingen voor mij verricht om te stijgen in rang.Ik heb reeds een script hiervoor echter deze moet worden aangepast zodat deze weer volledig werkt. Het belangrijkste knelpunt hierbij is het feit dat het script de cijfers op plaatjes moet kunnen omzetten naar input. Het soort plaatje dat moet worden omgezet naar input heb ik toegevoegd als bijlage. Het probleem hierbij is dat er heel veel van deze plaatjes zijn met minimale verschillen soms (in sommige gevallen moet je de plaatjes met 400% vergroten om de verschillen te kunnen zien).

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

BJ

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    1,1 KB · Weergaven: 25
Voor een internet spel heb ik een script nodig die handelingen voor mij verricht om te stijgen in rang.

Dus je wilt gewoon een cheat schrijven :S

Beetje jammer...

Geplaatst door bultje21

Dus je wilt gewoon een cheat schrijven :S

Beetje jammer...

in feite ja. de cheat heb ik in principe al. moet alleen aangepast worden.

Gaat de lol er dan nie vanaf? denk nie da mensen tegen je op zullen kijken met je "prestaties" als ze derachter komen dat je cheat... Of trouwens mijn nichtje van 4 kreeg wel veel respect toen ze da dee..

het is part of the game geworden. everybody is doing it. en als je het spel al 1,5 jaar speelt begin je dat geklik ook wel beu te worden. zeker als je weet dat anderen het anders doen en jij dat ook kan.

Geplaatst door BJvD
het is part of the game geworden.
Andere game zoeken.
everybody is doing it.
And if everybody jumps off a cliff, you join them ?

Ik verwacht dat je niet iemand zal vinden die dit gratis zal doen, vanwege principiële redenen en tijdsredenen.
1. Ik hou niet van cheaters (principe).
2. Zo'n decode script, daar gaat veel tijd en moeite in zitten, de grote vraag is wie bereid is om zoveel tijd en moeite te steken in een script dat die persoon niets oplevert.

Ik heb 'n bloedhekel aan cheaters :thumb:

Ik doe het niet, JP doet et niet, wie blijft d'r over ?

Geplaatst door JPeetje
Andere game zoeken.And if everybody jumps off a cliff, you join them ?

Ik verwacht dat je niet iemand zal vinden die dit gratis zal doen, vanwege principi�le redenen en tijdsredenen.
1. Ik hou niet van cheaters (principe).
2. Zo'n decode script, daar gaat veel tijd en moeite in zitten, de grote vraag is wie bereid is om zoveel tijd en moeite te steken in een script dat die persoon niets oplevert.

Ik ben er best bereid voor te betalen. Ik ben realistisch en weet hoeveel werk erin zit. En ja ik weet dat het cheaten is. Maar jongens serieus jullie kennen het spel niet en de vereisten om serieus mee te kunnen spelen. Zonder zo'n script kun je niet spelen omdat iedereen het doet. Het is gewoon een ongeschreven regel. Ik begrijp jullie standpunt, ik deelde hem vroeger, maar het was een noodzakelijke stap.

BJ

Geplaatst door BJvD

Ik ben er best bereid voor te betalen. Ik ben realistisch en weet hoeveel werk erin zit. En ja ik weet dat het cheaten is. Maar jongens serieus jullie kennen het spel niet en de vereisten om serieus mee te kunnen spelen. Zonder zo'n script kun je niet spelen omdat iedereen het doet. Het is gewoon een ongeschreven regel. Ik begrijp jullie standpunt, ik deelde hem vroeger, maar het was een noodzakelijke stap.

BJ

'n cheater is 'n cheater, klaar. Cheater betekent vals spelen, spieken. Doe je dat, dan speel je oneerlijk. En wedden dat niet iedereen het doet ? Als iedereen het doet dan gaat er waarschijnlijk 'n admin ingrijpen. Het spel is gemaakt om zonder cheats te spelen. Elk spel valt zonder cheats te spelen.. En die 'noodzakelijke stap' is gewoon bull**** :thumb:

Geplaatst door masterprut

'n cheater is 'n cheater, klaar. Cheater betekent vals spelen, spieken. Doe je dat, dan speel je oneerlijk. En wedden dat niet iedereen het doet ? Als iedereen het doet dan gaat er waarschijnlijk 'n admin ingrijpen. Het spel is gemaakt om zonder cheats te spelen. Elk spel valt zonder cheats te spelen.. En die 'noodzakelijke stap' is gewoon bull**** :thumb:

klopt. ik ben ook een cheater. lijkt me al wel duidelijk. maakt me ook niet uit. maar doe niet net of jezelf altijd zo lief bent. het zou me niets verbazen als jij wel eens een site hebt gehacked of daarmee geintjes hebt lopen uithalen. Dus laten we het gewoon to the point houden. Ik ben een cheater, ik wil een script, ik wil daar ook best voor betalen. Wil jij dat niet? Best, plaats een berichtje en noem mij een cheater maar hou dr ook een keertje mee op. Ik ben hier niet om mezelf te verdedigen. Als iemand me wil helpen tegen betaling prima. Wil je het niet, laat het dan wezen.

BJ

Geef dan ook even je naam, adres, telefoonnummer, woonplaats enzo.. dan stel ik even een factuur op :thumb: :rolleyes:

Je kan ook zelf gaan verdiepen in het maken van een PHP-script, dit kost je wat meer tijd denk ik, maar als het dan uiteindelijk werkt heb je ook iets op écht trots op te zijn.. :)

behalve je topscore en de dagen dat je geen daglicht hebt gezien... omdat je aan t cheaten was :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan