Hulp nodig bij thema SKT Full width

Status
Niet open voor verdere reacties.

reuslucius

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
68
Goedemiddag zijn er hier mensen die werken met het Wordpress Thema SKT Full Width ? en die mij kunnen helpen met enkele vragen ?
 
Brand maar los. :)
 
Dag Aar dank voor je hulp. Probleem dat ik heb is dit:

Bij andere websites plak ik een tekst in het bericht dat ik wil plaatsen en dan ben ik klaar.

Bij het SKT full width thema krijg ik als ik dit doe dat de tekst zich afbreekt op plaatsen waar ik dit niet wil e.d. dus de tekst raakt verminkt en die moet ik dan weer handmatig corrigeren.

Voor dit probleem zoek ik hulp.
 
Heb je een voorbeeld? Ik denk dat je met een CSS-aanpassing wel geholpen bent.
 
Dag Aar, kijk eens op www.indianen-in-brasil.nl

Je ziet dat de tekst aan de rechterzijde niet netjes verloopt

Zoals gezegd als ik de tekst voor een bericht uit een worddocument knip en in de site plak moet ik de hele tekst nalopen en corrigeren.

Zou dit kunnen komen doordat het berichtvlak klein is en de rechtercolum (zijbalk) te breed?
 
Ik zie veel <br>'s tussen je teksten staan.
Ik raad ook hard af om direct vanuit Word iets te kopiëren om vervolgens te plakken. Gebruik liever notepad/kladblok als tussen stap. Die filtert alle opmaak eruit die je niet nodig hebt.

Het is dus aan jou zelf om een betere procedure te vinden om je content in je site te plaatsen.
 
Dag Aar,

Ik kopieer uit word en doe plakken zonder opmaak

Probleem zit hem niet in de opmaak van het document maar in het thema bij andere sites heb ik dit probleem niet.

Dank voor het meedenken
 
Opmerkelijk, want ik zie veel <br>'s in de tekst. Dit komt niet door Wordpress.

Daarom is mijn advies om notepad/kladblok als tussenstap te gebruiken, en je tekst even netjes te formatteren.
 
Ik zie in de html geen name="viewport" regel.
Code:
<!DOCTYPE html>
<html lang="nl-NL">
<head>
<meta charset="UTF-8">
<meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1">
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan