Sillysauce
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jul 2005
Allo?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd welke gegevens nu belangrijk zijn als ik voor een nieuwe ga kijken in winkel of in internetshops??)
Dit geldt eigenlijk ook voor de videokaart. Wat is er dus bij voeding en grafische kaart belangrijk om op te letten als ik beiden wil vervangen door andere..?
Ha die Marsman. Ik speel eigenlijk (nog) geen andere spellen behalve deze. Moet erbij vertellen dat mijn zoon zich bezighoudt met World of Warcraft maar dat doettie niet echt fanatiek meer. We zijn in een ander topic al bezig geweest over een nieuwe pc maar dat zit er nog even niet in momenteel. Het zou mooi zijn als ik een 2e hands voeding en videokaart zou kunnen scoren om mijn huidige pc nog even te kunnen gebruiken maar weet dus niet goed welke specificaties ik mee moet nemen in mijn zoektocht. Heb termen opgevangen als PCI en AGP maar heb te weinig kennis om hier koekjes van te kunnen bakken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.