Hulp nodig bij Windows 8 upgrade!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinb11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2009
Hi,
Ik heb momenteel Windows 7 Home Premium 64-bit.
Nu ben ik van plan om Windows 8 aan te schaffen met kerst ivm ik volgend jaar een opleiding Applicatie ontwikkelaar ga doen op het ROC.
Ik heb zojuist de Windows 8 Upgrade Assistant opgestart en ik krijg de volgende melding:
nc.png

Nu is mijn vraag kan ik mijn pc gewoon updaten naar Windows 8 zonder problemen want beveiligd opstarten werkt dus niet.
Al weet ik niet wat beveiligd opstarten inhoud,
Is dit wat in Windows 7 "Opstarten in veilige modus" heet? want anders ga ik m echt niet installeren want heb het vaak nodig.
En als het dit niet is, kan iemand dan asjeblieft uitleggen wat beveiligd opstarten inhoud want de forums die ik heb gelezen hebben me ook niet wijzer gemaakt.
Alvast bedankt!

Hier staat het in het Engels maar ipp maakt het niet uit, je kunt gewoon updaten alhoewel ik mij afvraag waarom, werkt windows 7 64 niet naar behoren dan of wil je gewoon meedoen?[/QUOTE]

Bedankt voor je antwoord maar die pagina heb ik al gelezen en het is nog steeds niet helder.
En ik ben tevreden met Windows 7 maar je moet verplicht Windows 8 gebruiken vanaf volgend jaar, snap ook niet precies waarom.

en laat ik m'n vraag kort samenvatten; is safe boot (beveiligd opstarten) en safe mode (opstarten in veilige modus) hetzelfde?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, het heeft te maken als je PC/notebook een UEFI bios heeft en die heb je niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan