Hulp nodig , eigen site ( niet wat je denkt )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glipper

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Hallo ,

Ik wil graag een speciale site maken bevoorbeeld als :

http://www.everyoneweb.com/ enzz ..

En dat personen een site kunnen maken ( mijnnaam.desite.nl ).
Weten jullie hier een antwoord op ?

Groetjes !!

Hallo,

Dit is hééél veel werk. Je moet bovendien aan eigen hosting doen. Dit betekent dus dat je een server of een pc dag en nacht aan moeten laten staan! Bovendien moet je denken aan een vast ip-adres, hoge uploadsnelheid (wat meestal niet het geval is bij een standaard internet abo), backup's, koeling (voor de servers), een domein met ''unlimited sub-domains'', enzovoort...:)

Ik wens je veel suc6 met dit project! :thumb:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Dit is hééél veel werk. Je moet bovendien aan eigen hosting doen. Dit betekent dus dat je een server of een pc dag en nacht aan moeten laten staan! Bovendien moet je denken aan een vast ip-adres, backup's, koeling (voor de servers), een domein met ''unlimited sub-domains'', enzovoort...:)

Ik wens je veel suc6 met dit project! :thumb:

Dag Jaspertjeh , bedankt voor je snelle reactie !
Is er een site voor een toturial ?
Ik heb zelf Wampserver , maar die blijft niet dag en nacht aan :o

Glipper

Phoee...een tutorial zou ik zo snel even niet weten...ik denk dat ie er ook niet zijn! :o
Tjaa..je moet als je dit project wilt doorzetten, echt je servers 24/7 aan laten staan! Maar, dan stuit je op de volgende problemen; ik ga ervan uit dat u een standaard internet abo heeft. In dit geval is de uploadsnelheid niet hoog genoeg om dadelijk 100 tot 200 websites te hosten! :( Misschien geldt er zelfs een fair-policy bij uw provider! :(

Probleem 2: Als je servers crashen moet je wel backup's hebben (anders zijn de mensen de sites kwijt). Je kunt hiervoor wel maatregelen treffen zoals elke dag een backup op een externe schijf of RAID instellen.

Maar ik zou is voor je kijken op het internet voor een tutorial.
Veel suc6 nog! :)

Laatst bewerkt:
Ik zat me net wat te bedenken:

Je kunt een website maken en mensen melden zich dan aan: ze kunnen dan een eigen sub-domein maken. www.ik.mywebhost.com
Je maakt dan handmatig sub-domeinen aan en geeft de mensen dan een filezilla gebruikersnaam en wachtwoord! Ze kunnen dan hun eigen bestanden uploaden naar de sub-domeinen!

Snappie?? :)

Sorry dat ik héééééééél moeilijk ben hoor , maar wat is .....

Webhosting ? :P

Haha! Maakt niet uit hoor :p
Webhosting betekent dat je een of meerdere bestanden op je ''server'' zet, die vervolgens beschikbaar zijn voor de wereld. Deze bestanden (meestal webpagina's), kunnen dan worden bekeken door naar een domein te surfen; bijvoorbeeld: www.jan.nl

Als je naar www.jan.nl surft, gaat het domein opzoek naar het index.html bestand (de beginapagina), die op de server aanwezig is!

Ik hoop dat je het zo snapt! Zo niet, ask it me!
Groetjes,
Jasper

Hallo,

Ik dacht, heb al lang niks meer gehoord...:(
Heeft u het al opgegeven?

Als je doorgaat hiermee, moet u nog wel op andere zaken letten;
Als iemand illigale software of materiaal met copyright gaat uploaden naar uw webhosting, kan het zijn dat een bedrijf een rechtzaak hiertegen gaat aanspannen en u met uw webhosting dadelijk voor de rechter zit....:confused:

Ik zeg niet dat dit gaat gebeuren maar ik dacht, ik waarschuw u maar even!
M.v.g
Jasper

Sorry Jasper voor de Late reactie !
Bedankt voor je werk allemaal !
Maar ik snap het niet zo goed en ik heb niet eens een VPS ..

- Met vriendelijke groeten !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan