Hulp nodig met blauw scherm..

Status
Niet open voor verdere reacties.

captainpooface

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2011
Berichten
18
Dag mensen,

Ik ben een leek met computers, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Ik heb hier een PC van geen halfjaar oud, hij deed het prima, en was hartstikke tevreden.

Echter begon het probleem met Flashplayer.. Firefox crashte telkens wanneer ik deze browser opende.

Maar goed, na een tijdje kreeg ik opeens mijn eerste blauw scherm error gebeuren..

[smallimg]http://i56.tinypic.com/30wwhmo.jpg[/smallimg]

Dit gebeurde 'gelukkig' maar een keer- maar toch weigerde Flashplayer samen te werken met mijn Browser. Alles werd een stuk trager, zo kon ik mijn Configuratiescherm niet meer openen, aangezien deze ook regelmatig vast liep. Hierna heb ik Flashplayer verwijderd in Veilige Modus. De PC deed het weer, maar toch vertrouwde ik het niet, ik heb de Live Update van de website van MSI gehaald, en zo gezocht naar drivers die misschien up to date gebracht moesten worden, ik kon er een aantal vinden en begon deze dus te downloaden..


Maar ook toen ging het weer mis, ik kreeg NOG een blauw scherm, maar met een andere foutmelding:


[smallimg]http://i53.tinypic.com/14n0bb.jpg[/smallimg]


Ik heb met Panda en Malwarebytes gescanned naar virussen etc. met als resultaat 0,0 niks gevonden.

Ik ben écht een leek met computer en hoop dus op hulp..

O, ik heb trouwens Windows 7.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik probeerde memtest te draaien maar kreeg gelijk weer een blauw scherm, zelfde als de 2e afbeelding. Draai hem nu in V modus, maar hij kan geen 4GB scannen, ben nu dus de helft aan het scannen en heb nog een opgestart die de resterende mb scant.
 
Anders maar eens proberen om 1 voor 1 de geheugensticks er uit te halen, en met 1 gehuegenstick te testen of je pc het wel doet. Dan weet je dat de gene die er uit is, kapot is.