Hulp nodig met download Crysis,, alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pavesi125

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
Berichten
7
Hallo,

ik had crysis gedownload en toen ik het opende waren het eerst 001-bestandjes, die heb ik geconverteert naar winrar. maar vervolgens zijn het 98 winrar bestandjes, daarvan moest ik de eerste aanklikken om in het iso bestand te komen. ik heb wat screenshots gemaakt wat aangeeft wat mijn probleem is. ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Niels:)



 
Plaatjes zijn een beetje onduidelijk

die laatste kan je uitpakken in een aparte map, dan krijg je 1 iso bestand.

die kan je branden op cd of dvd met nero of elk ander programma die iso kan branden.
 
Bedankt voor de snelle reactie~!,, sorry voor slechte kwaliteit plaatjes!

maar dat is het hem nou net, ik kan hem niet extracten naar andere map want dan krijg je weer die foutmelding van: you need to have the following volume to continue.

nielss
 
Maar hij heeft hem al omgezet in een iso dus waarom vraagt hij om meer????
Heb je geen programma als bv ultra iso om hem uit te pakken?
 
Okay, verplaats je hele map naar de bureaublad, en probeer het ISO bestand op het bureaublad uit te pakken:)

De plaatjes zijn duidelijk hoor;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties ik ga het meteen proberen!!!, als de iso eenmaal op het bureaublad staat snap ik het wel hoor! maar dat was het enigste probleem effe kijken of dit werkt.

niels
 
ik heb het gedaan , lukt nog steeds niet.. weer dat met : you need to have the following volume to contineu:p,, ik snap dat het no big deal is maar ik krijg de iso gewoon niet op zijn plek:p
 
Heb je de originele gedownloade bestanden nog? Zijn de nummers opvolgend van 001 tot ????

Dan zijn die files mogelijk gesplitst met hjsplit
http://hjsplit.en.softonic.com/
Deze kan die dan weer samenvoegen tot 1 geheel.
 
precies~! dankjewel man je begrijpt het helemaal!~!!!! uns kijke of dit werkt superrr:), het waren eerst 001 bestanden ja
 
Laatst bewerkt:
normaal hoor je het bestand te kiezen die geen 001 002 is.
deze klik je dan aan en dan pak die alle kleine rar bestanden uit naar een iso.
die iso mouth je in deamon tools
 
Laatst bewerkt:
tja dat weet ik niet, maar ik heb nu 1 bestand. van ongeveer 6gb met dat proggie gedaan. de 001 bestanden zijn nu 1 bestand geworden. het is echter geen iso. als ik bij details kijk. is het gewoon .bestand

ben dus nu al een stapje verder, wie weet hoe ik van een bestand dan verder moet?
 
Je kan er gewoon .ISO achter zetten:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan