Matthijs85
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2022
- Berichten
- 5
Hello,
misschien zit ik op dit forum helemaal verkeerd maar niet geschoten is altijd mis.
Ik ben aan t rommelen met excel en op zoek naar een manier om het volgende te doen:
In Tab A worden gegevens ingevuld, deels uit de losse pols, deels vanuit lijsten (dus al een stukje automatisch).
Wanneer in Tab A een regel wordt ingevuld, kan ik deze dan automatisch laten kopiëren naar Tab B, en vervolgens Tab B vanzelf laten sorteren op de kolom Omschrijving?
Ergens verwacht ik dat het kan, maar ik weet niet zo goed hoe en waar ik moet beginnen.
Alvast bedankt.
misschien zit ik op dit forum helemaal verkeerd maar niet geschoten is altijd mis.
Ik ben aan t rommelen met excel en op zoek naar een manier om het volgende te doen:
In Tab A worden gegevens ingevuld, deels uit de losse pols, deels vanuit lijsten (dus al een stukje automatisch).
Wanneer in Tab A een regel wordt ingevuld, kan ik deze dan automatisch laten kopiëren naar Tab B, en vervolgens Tab B vanzelf laten sorteren op de kolom Omschrijving?
Ergens verwacht ik dat het kan, maar ik weet niet zo goed hoe en waar ik moet beginnen.
Alvast bedankt.