Hulp nodig met Habbo Server Usa 111

Status
Niet open voor verdere reacties.

DieEnePinda

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
104
ik begrijp alles wel
maar het enigste probleem is dat ik niet weet hoe ik me sever public maak!
want alleen ik kan inloggen en niemand anders!
weet iemand dat?

MVG Pinda
 
Ik had een ragnarok online server * ook een game * en toen ik de poorten los had gezet en de firewall uit konden anderen ook op mijn server conecten ik denk dat dit het zelfde is met habbohotel.
Als je de firewall uit zet en poorten los kunnen waanschijnlijk andere spelers ook op je server conecten.
probeer dit en laat me weten of het gewerkt heeft?

Groetjes maikel
 
Ik had een ragnarok online server * ook een game * en toen ik de poorten los had gezet en de firewall uit konden anderen ook op mijn server conecten ik denk dat dit het zelfde is met habbohotel.
Als je de firewall uit zet en poorten los kunnen waanschijnlijk andere spelers ook op je server conecten.
probeer dit en laat me weten of het gewerkt heeft?

Groetjes maikel

Heel erg bedankt ! alleen weet ik niet hoe ik me poorten los moet zetten:eek: wel hoe me firewall uit moet ;)
Kunt u me helpen?
 
Natuurlijk als u een halfuurtje/uurtje geduld hebt.
Ik zit nu op stage dus kan niet alles beantwoorden voor zover ik weet.
Haha.
Misschien krijg je over een kwartier hierover wel hulp van iemand anders en anders zal ik je vraag beantwoorden over halfuurtje sinds ik even wat moet doen voor stage.
Dus brb.

Groeten Maikel
 
Okeej is Goed! :thumb:
Tot Dan dan maar?
of tot ik er nog niet uit ben gekomen met andermans hulp =P

MVG pinda
 
Deze informatie is van ZipPe omdat hij het beter dan mij onder woorden kon brengen heb je hier wat aan?
En anders help ik je wel oover een halfuurtje


Alle poorten staan eigenlijk Default Open als een toepassing er om vraagt en ze wil gebruiken. Het is de firewall die ze voor je sluit.. Dus zal je in de firewall de poorten moeten configureren als deze al niet vraagt watr te doen met de toepassing die vraagt om poorten te openen. Zit je achter een router moet je die configureren om poorten te forwarden of te openen.
http://portforward.com/routers.htm

Om poorten te kunnen zien die al open staan kan je een port scanner gebruiken.
Aports is een leuk gratis tooltje hiervoor, deze kan je ook een query geven naar welk domein address een connectie luisterd of verbinding maakt..
http://www.download.com/3000-2085-10062969.html

Als je gebruikt maakt van Nortonzin dan zal deze over Aports gaan zeuren (das de enige die dat doet) maar dat kan je negeren.. Aports is niet gevaarlijk, in tegendeel zelfs..
 
Natuurlijk als u een halfuurtje/uurtje geduld hebt.
Ik zit nu op stage dus kan niet alles beantwoorden voor zover ik weet.
Haha.
Misschien krijg je over een kwartier hierover wel hulp van iemand anders en anders zal ik je vraag beantwoorden over halfuurtje sinds ik even wat moet doen voor stage.
Dus brb.

Groeten Maikel

uurtje later :(?
 
Zeg

Zeg Pinda! Ik zou graag eens een kijkje willen nemen in je hotel als je klaar bent ;) Ik weet niet of je het goed vind maar zou ik Admin mogen worden? ik ben namelijk noggal verslaafd :eek: Maar ja.. Het is nou eenmaal niet anders! :rolleyes: In elkgeval... Succes met je hotel en denk eraan! Plezier ermee!!

Groetjes van je eetbare Admin ( Als het goed is xD ) PannekoekJj

PS. Wat is de link?
 
????

:cool: Maar mensen ik wil een habbo server maken ik weet wel waar ik server kan vinden maar wat heb je er voor nodig en ho emaak je loader? PM TRUG PLZ
 
Zeg Pinda! Ik zou graag eens een kijkje willen nemen in je hotel als je klaar bent ;) Ik weet niet of je het goed vind maar zou ik Admin mogen worden? ik ben namelijk noggal verslaafd :eek: Maar ja.. Het is nou eenmaal niet anders! :rolleyes: In elkgeval... Succes met je hotel en denk eraan! Plezier ermee!!

Groetjes van je eetbare Admin ( Als het goed is xD ) PannekoekJj

PS. Wat is de link?


Hier Is I DaN!
VeelPlezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet toegestaan een eigen Habbo server te draaien, dus dit topic is in strijd met onze huisregels. Slotje!
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan