Hulp nodig met mijn upload probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitry

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
50
Hallo,

allereerst bedankt voor het lezen.

Ik heb een probleem met mijn upload snelheid. Mijn download snelheid is gewoon goed.

Ik gebruik een Zyxel P-2602HW-D1A (standaard telfort 20mb draadloos modem.)

Ook valt mij internet er soms uit. daarin tegen doet alles het bij mijn vader die draadloos gebruik maakt van het netwerk het allemaal goed.

Bij speedtest.nl upload ie helemaal niet en ik heb hem een keer gezien datie wel uploade maar dan was dat met een snelheid van 12 kb/s dat is heel erg laag als je ziet wat ik normaal haal (1 mb bijna) en mijn vader die draadlooas gebruikt haalt 750 kb/s. mijn download spnelheid is 13038 kb/s op .nl en .net 14 mb/s dus dat is het probleem niet.

Hij heeft het ruim een maand goed gedaan ( heb nu een maand een nieuwe pc aangesloten met kabel van 1G dus het kan ook niet aan de kabel liggen.)

Op mijn laptop die ik hiervoor gebruikte had ik dit probleem ook NOOIT!

Ik ben ten einde raad wat betreft dit probleem.

Hier is een screenshotje hoe het eruit ziet in het modem bij client list:
MAAR die kan ik natuurlijk niet uploaden :evil::evil:

Ik probeer het uit te leggen. Er staat op die pagina met een lijst van pc's met een gereserveerde ip adres. nu staat mijn vaders pc erbij met een groen lichtje er voor en mijn pc met een grijs lichtje zoals alle andere pc's die uit staan.

Ik hoop dat jullie iets meer weten.

Met zeer vriendelijke groet,

Dimitry
 
Ik ben erachter gekomen door mijn netwerk kabel in mijn laptop te steken die het zelfde probleem heeft. Maar als ik met mijn laptop draadloos ga doet ie het wel goed.

Dus het probleem ligt denk ik in het modem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan