Hulp nodig met Saints Row 2..

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchElite

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
14
Lo iedereen..

Ik heb een probleem met Saints row 2. Het spel loopt erg moeizaam en sloom maar soms ook weer gewoon op normale snelheid. Waar ligt dit aan? Volle harde schijf, videokaart De systeemeisen heb ik gewoon.. zit er ook boven.
Alle tips/tools/oplossing zijn welkom..:thumb:

Grtz DutchEliteLeader.
 
Een vergelijking van jou systeem tegen de eisen van het spel zou toch prettig zijn.

Welke pc heb je, merk en type? Of plaats een hardware overzicht met pc wizard.

Dan, zijn al je drivers up to date?
 
Heey

Hierbij mijn systeem:

Fujistu Siemens scaleo 600.
Windows xp service pack 3.
Intel (R) Pentium 4
CPU 2.80 GHZ.
Nviea Geforce 7600 GT.
150 GB harde schijf waarvan nog 10 GB over.
Directx 9.0c
Hij is nu uhm 7 jaartjes oud maar voorheen heb ik lord of the rings Conquest gekocht die draait prima :D.
Ik hoop dat het genoeg is meer info nodig dan hoor ik het wel.

Grtz :thumb:
 
Surf hier eens heen: http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ en zoek het spel op in de lijst. Laat vervolgens de test draaien en je ziet meteen of je dit spel wel of niet kan spelen met jou systeem. En plaats hier een screen van de uitslag mocht je nog vragen hebben.

Ik zie in iedergeval al dat je qua videokaart net aan het minimum voldoet.
 
Heey..

Ik heb de test gedaan :eek: maar de processor was niet goed heb geen dual of quad, en de RAM moest 1 GB zijn was bij mij 512 MB en dit was alleen nog bij de minimale bij de aanbevolen is alleen de geluidskaart en het systeem goed xp en de dvd-rom.
Dus word tijd voor een nieuwe pc:)

Enige suggesties qua merk eisen etc?

Grtz

Dank voor de hulp trouwens:thumb:
 
Graag gedaan.

Maar voor je een nieuwe pc gaat aanschaffen zal je eerst meoten bedenken wat je ermee wilt kunnen en hoeveel je eraan uit wilt geven. Misschien verstandig om daar als het zover is een neiuw topic voor te maken in de juiste sectie van het forum.

Had inderdaad ook al het vermoeden dat de processor het niet zou trekken en je interne geheugen had je niet vermeld, daar kon ik dus geen uitspraak over doen.
 
Heey.

Top dank voor alle hulp:thumb: ik ga ff een nieuw topic plaatsen in een andere sectie.

Grtz:cool:

Welke sectie moet ik hem zetten?:eek: :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan