Hulp nodig RAT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyberzone

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2012
Berichten
8
hallo mensen ik ben net nieuw op dit forum, en ik had een vraag ik ben bezig met een RAT(niet voor "hacker" gebruik) ik doe dit gewoon om aan een vriend te laten zien.


maar ik heb een probleem, ik heb echt alle tutorials gevolgd maar ik kom er niet uit met portforwarden, ik heb alles goed gedaan maar de ports zijn gewoon niet open.. ik zou hulp erg op prijs stellen

Darkcometv5
Thomson speedtouch

:love:
 
Speedtouch van KPN zeker? En heb je glasvezel?

Trouwens hoe kom je aan DarkComet? De maker is er mee gestopt :p
 
ja van kpn en nog geen glasvezel, maar uhm kan je me helpen :p ? en ik had darkcomet al voor dat hij gestopt was alleen deed er niks mee :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bel KPN en vraag om de Thomson router.
Dit is het model : TG789vn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb ik al geprobeerd alleen ik denk dat mijn ISP het blokeert ik ben echt raadloos nu :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor die doen dat niet haha. Ik heb zelf ook Darkcomet gebruikt op vrienden en zo.
 
kun je me a.u.b helpen ? ik ga nu eten maar kun je me helpen met Teamvieuwer ofzo kijken of ik de juiste settings heb, heb je skype ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker. Wat is die van jou? Niet dat andere mensen me random toevoegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
darkxzilla (aan gemaakt toen ik nog 8 was ofzo xD)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zouden jullie willen stoppen met het onnodig quoten van berichten. Heb nu al diversen reacties van je aangepast. Wanneer je direct na een ander reageert is het niet nodig om dat bericht te quoten
 
@marceltje9 off topic bericht verwijderd. Je kan met mij discuseren via email.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan