Hulp nodig voor aankoop 24" LCD monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry74

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Ik ben van plan aankomende week een 24" LCD monitor te kopen waarbij ik tot een maxima van 1250,- wil gaan. Ik zoek een TFT met een uitzonderlijk goede beeldkwaliteit (voor photoshop office e.a. desktop apllicaties) een goed design en die ook geschikt is voor spellen zoals Gothic 3 e.a. (geen razendsnelle shooters), en uiteraard ook (HD) movies kan afspelen.

Op dit moment twijfel ik eigelijk tussen deze 3 monitoren,

de Dell 2407 ultrasharp, Samsung syncmaster 244T en de Eizo flexscan 2410WFP waarbij de Eizo mijn voorkeur krijgt (ondanks dat ik hier jammer genoeg geen goede review over heb kunnen vinden) dit vanwege de goede garantie voorwaarden het design en de zeer goede beeldkwaliteit.

Misschien iemand die me hier verder mee kan helpen en/of mijn een een goede liefst uitgebreide review kan geven (aangezien ik die zelf niet heb gevonden) van de Eizo 2407? Ook zou het mooi zijn als mensen met zo'n eizo hun ervaringen hier willen neerzetten.

Laatst bewerkt:
mijn advies: Géén DELL! ik heb zoveel problemen met (verschillende) Dell hardware gehad, dat het bij mij 't huis niet meer in komt!

Wordt hoogstwaarschijnlijk toch een Eizo S2410w LCD scherm. Deze blijkt kwa beeldkwaliteit uitmuntend te zijn en blijkt ook geschikt te zijn voor spellen en films. Ook geeft Eizo een uitmuntende onsite garantie van 5 jaar op zijn monitors.

Als er nog iemand op of aanmerkingen heeft over deze montor die mijn nog wat extra informatie kunnen verschaffen post ze dan hier.

Links naar nederlandse reviews o.i.d. zijn ook zeer welkom.

Laatst bewerkt:
een huisgenoot heeft een 24'' breedbeeld van Dell. Hij heeft hem zo'n twee maanden aangeschaft voor 950 euro en ik kan je een ding zeggen: hij is prachtig! hele mooie kleuren, zelfs als de zon erop schijnt is hij goed leesbaar en een inkijkhoek van 180 graden horizontaal en vertikaal. Ik wil je nu niet adviseren om dat scherm te kopen, maar wil even mijn everaring delen omdat Dominiqu zo onaardig is tegen Dell!

Nou ik heb deze week de Eizo 24" monitor opgehaalt en geplaatst en het beeld is werkelijk SUPER :D :D . Ben totaal nog geen ghosting tegen gekomen en tekst en afbeeldingen zijn werkelijk super en super scherp en strak.
Was trouwens in de eerste instantie voor mijn wel even wennen aan het breedbeeld tijdens het surfen of tekstverwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan