hulp nodig voor instalatie van the sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

quare123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
hallooo

ik heb net de sims 2 gedownload. hij doet het gewoon goed in de instalatie je moet eerst de serial key invoeren en dan begint die met instaleren het gaat allemaal goed totdat ik cd2 in mijn cd speler moet stoppen. hij is gedownload dus ik heb geen cd's van de sims en weet dus nie wat ik dan moet doen. als je bij de gedownloade bestanden kijk kan je op RunGame klikken maar dan doet die niks onder de instalaties. het is best frustrerent want hij heeft er een week over gedaan om hem te downloade het is een .uif bestand ik weet niet wat ik daar mee moet doen. ik heb al geprobeert met magicISO maar dan weet ik nie wat ik dan moet doen als ik cd2 erin moet stoppen en met DAEMON tools lite kan het ook niet want die kan alleen ISO bestanden kan iemand me helpen??

alsvast bedankt

Dan moet je met MagicIso de cd1 Unmounten en daarna CD2 Mounten:thumb:

hu ik snap het nie

hoe mount je en unmout je met magicISO dan??

neem Deamon toolz is gemaakt om ISO's te mounten. programma legt zich zelf uit

Het probleem is Met Daemon Tools kan je geen .UIF bestanden openen;)

Mounten doe je met rechtermuisknop en dan virtual disc:thumb:

ja ik moet dus .uif bestanden mounte

dus kan iemand mij zeggen welk probramma ik daar voor nodig heb

The sims 2 download

hallo!!

Sinds kort is mijn download van the Sims 2 klaar:D eindelijk...

Maar installeren:shocked: ik begrijp er totaal nix van!!:confused:

ik lees al die andere berichten van de anderen die er problemen meehebben, kheb deamon, magic ISO 5 keer ofso gedowload, en kweet nog steeds niet of het werkt of niet..., want hij egt weer dat je een regristratiecode nodig hebt of je moet ongeregristreerd doorgaan??

dus kben gewoon terug bij af, ik weet echt niet hoe je het moet installeren! Kan iemand het me stap voor stap uitleggen?? :o:)

ThnQ :thumb:

xxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan