Op een middelbare school wordt van de studenten gevraagd om op stage te gaan. Voor studenten die niet in staat zijn geweest om een stageplek te vinden, heeft de school een Excel-sheet van de beschikbare bedrijven die graag stagiairs zouden willen.
Ik als ict stagair ben gevraagd om voor deze school een meer geavanceerde en gebruiksvriendelijke database te maken. Waarbij de database zal moeten voldoen aan een paar opties/eisen. Als ict student heb ik natuurlijk enige kennis van Access maar sommige punten die zijn nog helaas boven mijn kennis. Ik hoop daarbij dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Dit is het orgineel opties/eisen plan:
waar ik niet mee verder kom is het leraren inplannen systeem. De stage periode is voor de leerlingen 2 weken. Gelieft willen de docenten een systeem waar er een plan gemaakt kan worden om leerlingen te bezoeken in de buurt van hun eigen postcode binnen die twee weken.
Momenteel kom ik totaal niet verder met het bedenken hoe dit zou moeten passen binnen de database wat ik momenteel heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen begeleiden zou het zeer op prijs gesteld.
omdat mijn database gecomprimeerd en zipped nog steeds groter is als 100kb heb ik het op een file hosting website gezet.
http://www.megafileupload.com/en/file/272063/Database-zip.html
Groeten,
A. Ghering
Microsoft Access Office 2010
Ik als ict stagair ben gevraagd om voor deze school een meer geavanceerde en gebruiksvriendelijke database te maken. Waarbij de database zal moeten voldoen aan een paar opties/eisen. Als ict student heb ik natuurlijk enige kennis van Access maar sommige punten die zijn nog helaas boven mijn kennis. Ik hoop daarbij dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Dit is het orgineel opties/eisen plan:
Code:
• De database heeft een inlog systeem;
• De database beschikt over sorteer mogelijkheden op verschillende categorieën;
o Klas;
o Bedrijf;
o Soort bedrijf;
o Woonplaats / postcode;
o Docent.
• Leraren moeten kunnen worden ingepland voor stage bezoek bij leerlingen;
• De database moet gebruikersvriendelijk zijn voor minder ervaren computergebruikers;
• Verschillende rapporten;
• Mogelijkheid commentaar aan bedrijven koppelen;
• Splitted front-end en back-end;
• Toegankelijk via de intranet en web.
waar ik niet mee verder kom is het leraren inplannen systeem. De stage periode is voor de leerlingen 2 weken. Gelieft willen de docenten een systeem waar er een plan gemaakt kan worden om leerlingen te bezoeken in de buurt van hun eigen postcode binnen die twee weken.
Momenteel kom ik totaal niet verder met het bedenken hoe dit zou moeten passen binnen de database wat ik momenteel heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen begeleiden zou het zeer op prijs gesteld.
omdat mijn database gecomprimeerd en zipped nog steeds groter is als 100kb heb ik het op een file hosting website gezet.
http://www.megafileupload.com/en/file/272063/Database-zip.html
Groeten,
A. Ghering
Microsoft Access Office 2010