hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan is dit voorlopig mijn laatste vraag wat kan ik beter nemen k-lite 2.6 of kazaa media desktop??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes

Geplaatst door janntjes
dan is dit voorlopig mijn laatste vraag wat kan ik beter nemen k-lite 2.6 of kazaa media desktop??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
En nu ben ik het zat.:evil:

@janntjes,
lees deze topic nou eens van voor tot achter goed door.
Als je het nou nog niet snapt, dan weet ik (en waarschijnlijk de andere) het ook niet meer, hoe ik(we) jou nou duidelijk moeten maken wat beter is.:rolleyes:

Als dit nog langer zo door gaat, denk ik er erg sterk over, deze topic te sluiten.:8-0:

Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat er in deze topic, door veel mensen, het een en ander duidelijk is gemaakt.

Laatst bewerkt:
is ares trouwens een goed P2P prog of zit daar spyware in??
en wat is het verschil tussen kazaa en ares??
groetjes janntjes

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar het volgende plaatje, daarme is het antwoord dan ook meteen gegeven.
Maar ik zal het erbij zeggen, JA dit progje heeft spyware die mischien volgens hun zo te verwijderen is maar dat moet je natuurlijk maar afwachten.
ScreenShot050.jpg

Mag ik mischien vragen waarom je zo doet alsof je vreselijk TEGEN kazaa lite bent??? Dat gevoel begin ik een beetje te krijgen.

na ik ben niet tegen kazaa lite maar als je een nieuwe versie hebt zegt hij altijd meer bronnen nodig hoe kan dat dan??
want kazaa lite gaat eigenlijk niet dood??
groetjes janntjes

neej ik kan wel lezen en het antwoord is niet te lang maar ik wil alleen weten of ARES spyware bevat.
groetjes janntjes

en heb je daar misschien ook bewijs voor om het zo te zeggen een website of zo??

Geplaatst door janntjes
en heb je daar misschien ook bewijs voor om het zo te zeggen een website of zo??
Q.Does Ares have spyware?

Ares is 100% free but comes bundled with optional NavHelper software by NavExcel
NavHelper is a browser object which allows to enter search keywords directly in the address bar of Internet Explorer. If you don't want to install it, just opt-out while you install Ares. If you have installed the browser object but you don't want it anymore, just go to control panel->add/remove programs, remove NavHelper and restart your computer.
Bron;
http://www.aresgalaxy.org/support.html

Kort gezegd, moet je bij het installeren goed lezen en bepaalde dingen uitvinken.
Anders wordt NavHelper meegeinstalleerd.

Persoonlijk vertouw ik dit soort programma's niet.;)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door janntjes
ik had die vinkies uit gevinkt.

Maar het kan dan nog steeds zo zijn dat er toch spyware meekomt...

En dat van die kazaalite bronnen; dat probleem houd je toch wel.

Ghehe.. en kijk maar uit dat je niet wordt belaagd met berichtjes van de stichting BREIN :p

BREIN spreekt verspreiders van muziek via uitwisseldiensten direct aan
Met ingang van vandaag stuurt BREIN mensen die door middel van uitwisseldiensten illegaal muziek verspreiden via het internet direct een bericht waarin zij worden opgeroepen creativiteit te steunen en niet te stelen. In het bericht wordt aanbieders uitgelegd dat zij een groot risico lopen voor hun computer en hun privacy. Illegale bestanden kennen immers geen kwaliteits- en viruscontrole en gebruikers van uitwisseldiensten geven vaak zonder het zelf te weten jan en alleman toegang tot hun computer en harde schijf. Daarnaast wordt er in het bericht nadrukkelijk op gewezen dat het aanbieden van muziek of andere content zonder toestemming van de rechthebbenden onrechtmatig en soms zelfs strafbaar is.

Met deze berichten zet BREIN een nieuwe stap in het tegengaan van illegale verspreiding van muziek. Landen als Duitsland, Frankrijk, Engeland, Denemarken en Italië zetten deze stap al eerder. Daar zijn ze inmiddels gevolgd door juridische acties.

Uitwisseldiensten zoals KaZaA en Grokster hebben naast hun zoekmogelijkheden een ingebouwd berichtensysteem dat het gebruikers mogelijk maakt om anoniem berichten naar elkaar te sturen. Deze techniek maakt het voor BREIN mogelijk om illegaal aangeboden muziekbestanden op te sporen en de aanbieder een bericht te sturen.

Het bericht dat verstuurd wordt luidt als volgt:

Waarschuwing tegen het illegaal aanbieden van content. Voorkom onrechtmatig of zelfs strafbaar handelen.

U biedt muziek en mogelijk ook andere content, zoals films en games, aan andere gebruikers van zogenaamde uitwisseldiensten (peer-to-peer of p2p diensten) aan. Natuurlijk is het mooi om van muziek en andere content te genieten. Maar het is iets heel anders om zelf zulk materiaal aan te bieden want daarvoor heb je de toestemming van de rechthebbenden nodig. Als u geen toestemming heeft gekregen dan maakt u inbreuk op het Intellectueel Eigendomsrecht van auteurs, uitvoerende kunstenaars en producenten. Zij en de vele andere mensen die hun brood verdienen met het aan de man brengen van muziek, films en interactieve software lijden grote schade door deze vorm van illegale verspreiding. Die is dan ook onrechtmatig en zelfs strafbaar. Wij wijzen er daarom op dat zulke inbreuk onder meer aanleiding kan zijn tot forse schadeclaims. Daarnaast brengt het deelnemen aan een uitwisseldienst grote risico's mee voor uw computer en uw privacy: illegale bestanden kennen immers geen kwaliteitscontrole en u geeft jan en alleman toegang tot uw harde schijf.

Dus: steun creativiteit en kies voor legaal product. Hulp nodig? Kijk op www.anti-piracy.nl voor een handleiding om illegaal aanbod via een uitwisseldienst te voorkomen.

Stichting BREIN, www.anti-piracy.nl Handhaving voor auteurs, uitvoerende kunstenaars, uitgevers, producenten en distributeurs tegen on- en offline piraterij van muziek, film en interactive software.

Bron: http://www.anti-piracy.nl/Nieuws/Bericht_0036.html

ik heb nu kazaa lite k++ 2.4.5.2 en hij werkt prima en ik had alles goed ingesteld.
toen ging ik een film downloaden en hij ging 1.5 MB/S en dit heb ik elke keer met mp3 bestanden 2MB/S
groetjes janntjes

ik heb die nu wel k-lite 2.6RC22 maar heb die spyware of niej??
ik hoor het wel hoop ik
gr janntjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan