hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens jongens wat zijn we vriendelijk... Tuurlijk is hij eigenwijs maar laat hem dan maar.

Enne, ik ken nog wel een forum om hem naar door te sturen H@ns ;).
 
Affijn, kom net terug van en korte vakantie, zie ik dit allemaal, leuke topic is het geworden.
Mag ik vragen aan iedereen, hoe eigenwijs iemand ook kan zijn, wie niet soms, zijn wij er toch voor om iemand te helpen of niet.

Maakt ook niet uit voor de rest, ik heb dat progje eens bekeken, ook dat progje begeleid toch weer spyware Jantje, hoe krom het er ook soms staat de reactie van mensen bedoel ik dan, ze bedoelen allemaal maar 1 ding, om je te helpen, kijk als jij zoekt naar bepaalde dan worden die gevonden door Kazaa bij bepaalde personen die toevallig die bestanden delen, simpel princiepe, het bestand wat jij aanklikt om te downloaden dat is wat kazaa gaat doen, als toevallig die persoon die dat bestand deelt tegen kazaa heeft gezegd dat er maar of 3 bestanden teglijk deupload mogen worden of dat er maar met een bepaalde snelheid geupload mag worden dan zul je inderdaad moeten wachten, kazaa doet dan 2 dingen, of hij zegt tegen jouw dat er meerdere bronnen npdig zijn of er wordt gezegd dat je in de wachtrij staat.
Het laastste komt neit veel voor.
Als je wilt dat er meerdere bronnen worden gevonden dan kun je 2 dingen doen, of je laat hem zoeken naar meerdere bronnen, rechtklikken en kies voor deze optie, of je doet een nieuwe zoekopdracht waardoor je mischien wel een andere bron vindt die wel sneller.
 
Geplaatst door jjw
zijn wij er toch voor om iemand te helpen of niet.
Ben ik helemaal met je eens. Maar Janntjes komt eerst met een vraag over Kazaa Gold, omdat zijn huidige Kazaa niet snel genoeg is en steeds naar meer bronnen vraagt. Dan wordt hem uitgelegd dat Kazaa Gold zwendel is die ook nog eens vol spyware zit, maar Janntjes blijft nog twee pagina's doorzeuren over de vraag of dat nu echt wel zo is. Ondertussen meldt hij ook nog dat hij zijn harde schijf al eens heeft moeten laten vervangen vanwege problemen met virussen. Suggesties om zijn huidige systeem eens spywarevrij te maken negeert hij.
Na veel moeite is hij er eindelijk van te overtuigen Kazaa Lite te installeren. Dan komt-ie weer met die vraag over onvoldoende bronnen. Ik leg hem uit hoe dat zit en vervolgens gaat hij, om toch maar weer sneller te kunnen downloaden, een programmaatje installeren dat tjokvol troep zit.
Ik wil best mensen helpen, maar dit is dweilen met de kraan open.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Begrijpelijk en ik snap ook dat men daar moe van kan worden maar ja, als we met zijn allen hem gaan aanvallen dan jagen we iemand weg, dat willen we natuurlijk ook niet.

Maar goed, we moeten maar wachten wat Jantje nu gaat doen of wil, er is nu een hoop uitgelegd over Kazaa Lite en mischien neemt hij daar dan nu wel voldoende mee.
 
ik heb nu kazaa media desktop en ik heb de spyware met spybot en ad-aware verwijderd en kazaa doet het nog steeds of is adware ook schadelijk voor je pc??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
 
Geplaatst door janntjes
is adware ook schadelijk voor je pc??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
Als je Ad-aware bedoelt, dat is zeker niet schadelijk voor je pc. En Spybot is ook een prima programma. Maak er een gewoonte van om elke week die twee programma's even te laten draaien en voordat je dat doet ze te updaten.
Als je daarnaast nog Spywareblaster installeert heb je goede bescherming tegen spyware - wat in jouw geval echt wel nodig is.:)
Ook Spywareblaster moet je af en toe (zo eens in de twee weken) even updaten.
Zorg verder dat je een goede firewall en virusscanner hebt.

:thumb:

Guus.
 
Laatst bewerkt:
maar ik heb nu kazaa media desktop en de spyware er vanaf gehaald met ad-aware en spybot en kazaa doet het nog steeds maar is adware ook niet schadelijk???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
 
Nee hoor.
Lees mijn vorige bericht nog maar even goed door.
Maar als je echt adware bedoelt, dan is dat in principe niet schadelijk voor je computer. Het is echter wel lastig, want met adware worden pop-ups en banners bedoeld.
Hier kun je meer lezen over spyware en adware.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
heeft k-lite 2.6 ook spyware??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
 
ik heb nu dus kazaa media desktop dat weten jullie en heb met spybot en ad-aware de spyware verwijderd maar kazaa doet het nu nog wel maar is dan kazaa media desktop niet meer schadelijk voor mijn PC??
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
 
Wat lees ik nou???? eindelijk kazaa lite, toe maar, nee grapje, dit is nou een versie die inderdaad helemaal vri is van spyware.
Nu kun je dus met een gerust hart inderdaad lekker kazaa gebruiken zonder angst, je zult alsnog wel soms bestanden tegen komen die niet altijd meteen willen downloaden of die soms wel meerdere bronnen nodig hebben, dan nogmaals zoek je gewoon naar meerdere downloads of je moet even geduld hebben.
 
na bedankt dan ik hoop dat ik jullie kan geloven kan ik dat??:confused:
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
 
Geplaatst door janntjes
ik hoop dat ik jullie kan geloven kan ik dat??:confused:
Vertrouw je nou nog steeds eerder die "vage" websites, dan de grootste pc hulp forum?:rolleyes:
 
Met alle respect maar wat wil je nu echt?

Als je ons niet wilt geloven waarom stel je je vraag dan hier?

Wat jij erop zet maakt mij echt niks uit. Het is jouw pc en je mag er mee doen en laten wat je wilt maar kom dan naderhand niet met een logfile omdat je pc zo raar doet.
 
Geplaatst door m@rio
Met alle respect maar wat wil je nu echt?

Als je ons niet wilt geloven waarom stel je je vraag dan hier?

Wat jij erop zet maakt mij echt niks uit. Het is jouw pc en je mag er mee doen en laten wat je wilt maar kom dan naderhand niet met een logfile omdat je pc zo raar doet.
Hallo Mario.

Lees het e-mailtje dat ik je gestuurd heb even.

Guus.
 
na dat hoop ik dan maar hoe kan ik mijn participation level dan nog omhoog krijgen???
ik hoor het wel hoop ik
groetjes janntjes
 
Je kunt je participation level verhogen door bestanden te uploaden.
Als je bestanden download, gaat je participation level omlaag.
Oudere versies van Kazaa geven je altijd een participation level Low(0).
Alleen de K++ versies (dus bijvoorbeeld Kazaa Lite K++) geven je een hoog participation level.
Maar wat jij moet doen, is gewoon een beetje geduld hebben.
Die bestanden komen heus wel binnen.
Als ik zelf een groot bestand wil downloaden, laat ik mijn computer dat gewoon 's nachts doen.

Ik vind trouwens dat je hier nu wel genoeg vragen hebt gesteld en antwoorden hebt gekregen.
Wat hierboven staat had je ook in de helppagina's van Kazaa zelf kunnen vinden.
En verder kun je ook nog met Google zoeken.

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan