Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Hoe ik het ook probeer, het werkt niet. FW vraag telkens om toestemming, dat geef ik maar er opent geen venster. Ik kan het wel bij anderen doen. Hoe komt dit?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al tijden geen firewall meer actief op mijn systeem, maar je kunt toch ook aangeven dat je voor programma's de volgende keer geen toestemming hoeft te geven? Prog krijgt dan altijd toestemming van de FW.Geplaatst door XP_PC
FW vraag telkens om toestemming
er wordt geprobeerd verbinding te maken
externe hostnaam kan niet worden omgezet
Bij bepaalde configuraties van XP systemen is het echter onmogelijk om "Hulp op afstand" in te roepen. Het gaat daarbij steeds om computers waarop Windows XP als OEM of als volumelicentie is geïnstalleerd.
Voer de installatie van SP1 voor Windows XP in de volgende situaties opnieuw uit:
nadat u Windows XP hebt bijgewerkt (opnieuw geïnstalleerd) vanuit de bestaande installatie;
nadat u Windows XP hebt gerepareerd;
nadat u Systeem herstellen hebt gebruikt om de computer te herstellen aan de hand van een herstelpunt dat vóór de installatie van Windows XP SP1 is gemaakt;
nadat u een upgrade hebt uitgevoerd van Windows XP Home Edition naar Windows XP Professional Edition
A Remote Assistance connection could not be established. You may want to check for network issues or determine if the invitation expired or was cancelled by the person who sent it.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.