Hulp op afstand werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hoe ik het ook probeer, het werkt niet. FW vraag telkens om toestemming, dat geef ik maar er opent geen venster. Ik kan het wel bij anderen doen. Hoe komt dit?

Geplaatst door XP_PC
FW vraag telkens om toestemming
Al tijden geen firewall meer actief op mijn systeem, maar je kunt toch ook aangeven dat je voor programma's de volgende keer geen toestemming hoeft te geven? Prog krijgt dan altijd toestemming van de FW.

Ja, maar daar gaat het niet op. Met toestemming doet 'ie het nog niet:).

Kan zijn dat de verbindingsopbouw wordt afgebroken op het moment dat je FW in de weg zit.
Probeer het anders gewoon eens.

Nee, maar VV werkt het wel. En ook al krijgt de boel complete toestemming hij doet niets gewoon. Anders zou ik zelfs een melding van verbinding verbroken verwachten.

Staat de ingebouwde firewall van Xp wel uit?
Werkt het ook niet als je de firewall volledig ff uitzet?

verder nog enkele wenken ?!! beide moeten zelfde versie MSN hebben, niet achter een router zitten, en een dosis geluk hebben dat de verbinding wil lukken !!!

Het werkt wel vanaf de andere kant, dus de versies zullen wel goed zitten. FW, ok, maar dan krijg ik toch een melding van geen verbinding ofzo?
En geluk is er schijnbaar te weinig :).

Bij bepaalde configuraties van XP systemen is het echter onmogelijk om "Hulp op afstand" in te roepen. Het gaat daarbij steeds om computers waarop Windows XP als OEM of als volumelicentie is geïnstalleerd.

That's mine ;).

Thx, ik ga vanavond even kijken!

Patch kan ik niet gebruiken, is niet in het NL's vergrijbaar.

SP I heb ik.

Voer de installatie van SP1 voor Windows XP in de volgende situaties opnieuw uit:
nadat u Windows XP hebt bijgewerkt (opnieuw geïnstalleerd) vanuit de bestaande installatie;
nadat u Windows XP hebt gerepareerd;
nadat u Systeem herstellen hebt gebruikt om de computer te herstellen aan de hand van een herstelpunt dat vóór de installatie van Windows XP SP1 is gemaakt;
nadat u een upgrade hebt uitgevoerd van Windows XP Home Edition naar Windows XP Professional Edition

is niet het geval.

A Remote Assistance connection could not be established. You may want to check for network issues or determine if the invitation expired or was cancelled by the person who sent it.

Nee, ik kan ze wel ontvangen. Alleen niet sturen.

dat hulp op afstand werk noet onder chello
hebben ze geblokkert bij mij
ik gebruk Remote Administrator en dat werkt perfekt
je kan gewoon een treel versie over al douloaden

Ik heb Wanadoo dus dat is het niet.
Het gaat mij erom dat dit gewoon werkt, ik heb geen ander programma nodig. (teminste, NOG niet).
Wat betekend "je kan gewoon een treel versie over al douloaden" ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan