hulp op afstand werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
een vriendin van mij heeft net een nieuwe pc met windows XP home edition.
nu het rare is dat zei geen hulp op afstand kan aanvrage of omgedraaid.
ik heb windows XP pro en als ik dit wil doen met iemand anders die de home edition heeft werkt dit perfect.

dit is nu niet zo heel erg maar toch eens navrage....

Hoi, eerste vereiste is dat jullie beide de zelfde versie msn hebben en de firewall (van XP zelf) uit hebben staan dan benje al weer een stapje verder. Maar is het niet zo goede vriendin dat je niet gewoon langs mag komen!!????

we hebbe allebei dezelfde versie msn en de firewall staat af...en hehe tuurlijk kan ik altijd langsgaan maar ze woont wel 7 km van mij dus als er gewoon snel iets moet gebeuren is dat niet altij zo handig, maar zo erg is t niet, k wou t maar is vrage....

Is die home editie van je vriendin een OEM versie? If so, dan moet ze misschien even aan patch installeren om het werkend te krijgen.

Bron

Laatst bewerkt:
Geplaatst door renela
Hoi, eerste vereiste is dat jullie beide de zelfde versie msn hebben en de firewall (van XP zelf) uit hebben staan dan benje al weer een stapje verder. Maar is het niet zo goede vriendin dat je niet gewoon langs mag komen!!????

Dat heeft nix met de Hulp op afstand-optie te maken in Windows XP zelf.

Hulp op afstand moet natuurlijk wel aanstaan op beide pc's.

Staat standaard aan.

Klik ff met de rechtermuisknop op Deze Computer-->Eigenschappen, dan tabblad Verbindingen van buitenaf en vink het eerste hokje aan en klik op OK.

Geplaatst door star3200
hoe zet ik dit dan aan?

Rechtklikken op mijn computer.
Dan eigenschappen,hier is een tabblad ''remote'' ,sorry ik heb de Engelse versie,maar in NL zal het heten iets van (hulp) op afstand ofzo.
Vink dit aan,ook op pc van vriendin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan