hulp op afstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tiborv

Inventaris
Lid geworden
22 apr 2001
Besturingssysteem
Windows, Linux
Office versie
365
Nu heb ik weer eens een probleem :D

Setting:
2 PC's beide XP. Lokaal netwerk.

PC1 vraagt aan PC2 via MSN-messenger 'hulp op afstand aan'. PC2 reageert met de melding "NAAM heeft hulp op afstand niet geïnstalleerd (of deze in uitgeschakeld) en kan je uitnodiging niet accepteren."

Start je op PC2 het programma 'hulp op afstand' op (want die is uiteraard WEL geïnstalleerd) dan beweert het programma dat MSN-Messenger niet geïnstalleerd is. Uit het eerste stukje begrijp je dat dit wel het geval is.

Reeds gedaan:
MSN Messenger verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
MSN Plus verwijderd
Hulp op afstand uit/ingeschakeld.

extra info:
Messenger zelf werkt 100%

Graag jullie input.

Misschien niet het juiste antwoord op je vraag, maar lukt het wel via een e-mail?

Gebruik je msn of windows messenger?

Mvg Patrick

ps: ik had nooit verwacht dat er een probleem bestond, dat jij niet opgelost krijgt. ;) ;) ;)

Ik gebruik Messenger en via e-mail lukt het wel.

Het schijnt te maken te hebben met het feit dat ik de oude Messenger (standaard XP) heb verwijderd en vervangen door 6.2, daar ga ik even op verder borduren.

Geen succes. Ik heb de oude versie van Messenger opnieuw geïnstalleerd enz. HOA blijft beweren dat Messenger niet geïnstalleerd is. XP :(

hoa

Voor hulp op afstand is het inderdaad noodzakelijk dat de Windows Messenger 4.7 geinstalleerd is.
Moet er wel bij vertellen dat "hoa" niet altijd lekker werkt. Soms lukt 't en dan weer niet.
Een beter en zeker sneller programma is radmin.

Zo zijn er nog veel meer pakketten. Mij ga het juist om HOA omdat diegene die ik er straks mee moet helpen zwaar digibeet is.

Zoals gezegd is de oude versie in ere hersteld, dit zonder succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan