Hulp programma voor systeem voorbereiding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saphira

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
Hoi :D

Tijdje terug liep mijn laptop helemaal in de soep , om het verhaal kort te houden ,
ik heb toen met de recovery cd die bij de laptop geleverd was Xp er opnieuw opgezet .
alles werk weer perfect, hoewel ik me aan 1 ding stoort namelijk ,
als ik me laptop opstart dan krijg ik een schermpje te zien Hulp programma voor systeem voorbereiding , wat ik daar mee moet doen weet ik niet , en omdat me laptop werkt snap ik eigenlijk niet waarom die steeds bij de opstart van de laptop verschijnt , daarom klik ik hem maar steeds weg .
Wie weet wat ik hiermee aan moet , of hoe kan ik zorgen om dat schermpje niet meer te late verschijnen bij de opstart .
Heb een plaatje bijgevoegd hoe het er uit ziet , hoop dat het te zien is .
greetzz Saphira

Bijlagen

• 03.jpg
    03.jpg
    26,1 KB · Weergaven: 128
Nog geen oplossing ontvangen

Is die melding echt zoo bijzonder dat niemand weet hoe ik het probleem
kan oplossen ..........:eek:

Moet je niet gewoon op: "Opnieuw verzegelen" klikken?
Lijkt me ook...
Als het goed is krijg je dan mogelijkheid om je naam als gebruiker in te voeren of wijzigen, en naam van de PC en werkgroep e.d.
Je hoeft geen vinkjes te plaatsen , anders moet je Windows ook opnieuw activeren en dat is in dit geval een onnodige zaak.
Het systeem met de recoveryCD plaatst een kopie terug zoals die ook op alle andere verkochte laptops van zelfde merk en type staat. Met een programma "sysprep.exe" (ofwel "hulpprogramma voor systeemvoorbereiding") zorg de fabrikant er voor dat je dus na die installatie met die "algemene kopie" wel zelf een eigen naam e.d. kunt instellen.

Opnieuw verzegelen... jah dat moest ik aanklikken , dat durfde ik eerst niet :D
het schermpje ">Hulp programma voor systeem voorbereiding< is verdwenen:)
Hééééél erg bedankt voor de reactie's :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan