hulp voor bios update gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
hallo heb een pc van hp pavilion t365
stuurprogramma windows vista ultimate 32 bit
moederbord asus P4SD-LA

kan iemand me helpen waar ik hiervan een bios update kan downloaden ?

hartelijk dank

ja ik wil het doen ... zou iemand mij een link kunnen bezorgen waar ik die bios update kan downloaden ?

dank u

Wat is je reden? Je krijgt er geen extra optie mee zoals bijvoorbeeld overklok instellingen. Verkeerde flash en pc werkt niet meer.

weet ik allemaal wel maar kan er iemand helpen waar ik de update vind want kan hem niet vinden

dank u

Alle updates van HP staan duidelijk op de HP website onder het kopje Support. Kijk daar eerst eens. Loop je dan nog tegen problemen aan dan helpen we je graag verder.

heb overal al rondgekeken en gezocht op hp op asus zelf
maar ik vind dus niks

kan er mij iemand helpen ?

dank u

specificaties van pc staan in men eerste bericht

Ik vind alleen een systeem van rond 2003, kan dit kloppen? De originele versie is Windows XP. En er zijn verder geen updates meer beschikbaar.

ja dat is zo , heb ook een update gevonden nu maar bij het stuurprogramma staat vermeld XP

en ik heb nu wel vista opgezet kan dat kwaad al ik die update onder vista doe ipv xp ?

kan dat nu kwaad ? de update is voor xp staat vermeld en ik draai vista ...

kan dit of werkt dit dan niet ?

Dat heeft totaal niets met je besturingssysteem te maken.
Plaats je update op een diskette (een laptop van die leeftijd heeft toch wel een diskettestation) incl. bijbehorende opstartbestanden (zie handleiding op de site) en start hem daarmee op. In je bios even de opstartvolgorde aanpassen. De rest wijst zich vanzelf.
Oh ja, vergeet niet naar mijn handtekening te kijken;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan