Hulpdatabase

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredpascal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
3
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over hoe ik een online versie van HTML Hulp kan maken, dit ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van MSDN (http://msdn.microsoft.com/nl-nl/library/aa155073(en-us).aspx)

Ik heb echter wel een .chm bestand gemaakt met de informatie die verspreid moet worden, alleen is dit een bestand en kan het dus niet als pagina uploaden.
Daarom vraag ik me af of je van een .chm bestand een online versie kan maken, zo niet hoe moet ik dan een website maken wat er ongeveer hetzelfde als MSDN eruit ziet (met de onderwerpen links en de uitleg rechts).

Ik post tevens even een screenshot van hoe het chm bestand er nu uit ziet. (zie hieronder)
http://i36.tinypic.com/11mdefn.jpg

Tevens heb ik ter beschikking Dreamweaver.

Met vriendelijke groet,
Pascal
 
Kijk even hier

Wellicht zijn er daar (of een in andere onderwerpen 'in die buurt') tools/informatie etc. te vinden die het omzetten naar HTML etc. voor je mogelijk maken.

Succes,

Tijs.
 
dnties zei:
Kijk even hier

Wellicht zijn er daar (of een in andere onderwerpen 'in die buurt') tools/informatie etc. te vinden die het omzetten naar HTML etc. voor je mogelijk maken.

Succes,

Tijs.

Die heb ik al geprobeerd, deze was niet echt aan te raden omdat deze me chm onderwerpen en pagina's door de war schopten.
Maar ja, het is freeware dus nergens over te klagen.

ErikBooy007 zei:
Deze mag je 15 dagen gratis gebruiken.

Hier kun je ook een trial van downloaden.

Nog één.

En zo zijn er vast nog meer te vinden.

Heel erg bedankt, de eerste ziet er al veel belovend uit.
Zal deze morgen proberen, me bevindingen over het programma post ik dan natuurlijk even hier neer. :thumb:
 
CHM2Web is echt top :thumb:
Werkt perfect, en het ziet er net zo uit als op de screenshots.
Het uiterlijk van je online help is ook heel makkelijk aan te passen.

Bedankt hiervoor ErikBooy007 :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan