hulpdiensten

Status
Niet open voor verdere reacties.

brains72

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
help na ongeveer twintig minuten computeren komen plots vanuit het niets de hulpdiensten opdraven maw er komt een sirenegeluid uit mn systeemkast prob deed zich eerder vandaag vaar bij heea uitpakken(grabit):evil:

ik bedoel dus:alsi ongeveer twintig minuten met de pc bezig ben komt er vanuit het niets een sirene geluid uit de systeemkast?????

Laatst bewerkt:
Dus er komt een sirenegeluid uit de systeemkast? of uit de evt. speakertjes?

Welkom op Helpmij.:)

Een continu geluid? Kan wel eens een warmte probleem of geheugen probleem zijn. Ik vermoed het eerste. Kijk eens in de kast of de fan's nog wel draaien en of er niet teveel stof op de fan's en koelblokken zit.

Hoi,

Check eens even de temperaturen van je PC. (vooral die van de CPU)
En post die eens hier op de site.

hoe wil ik de temp checken en posten?hij wordt idd wel erg warm

Laatst bewerkt:
seagate=54
aux=77
en de fan onder voedingsb;ok draait niet
herstel draait wel

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met voedingsb?

Als het de fan op het koelblok van je processor is, dan ligt daar het probleem denk ik.

edit:Ok, verandering gezien.

Laatst bewerkt:
Die fan onder je voeding, bedoel je waarschijnlijk je processor fan mee. Kijk eens hoeveel stof daar zit.

PS, kreeg je geen CPU temperatuur te zien in Everest?

nee alleen 4500toeren pm
en heb de stofzuiger al ter hand genomen

Die temperatuen die je aangeeft, zeggen helaas vrij weinig. De ene is van je hardeschijf (Seagate), die andere(aux) kan de voeding zijn of wat anders. Als het wel de CPU(processor) zou zijn, is het erg hoog.

Je moet in de PC-kast zelf kijken of er veel sotf op dde koelblokkken zit, dit weghalen met een schone verfkwast. De stofzuiger allen gebruiken om het dwarrelende stof op te vangen, die je met de kwast los haalt.

Laatst bewerkt:
ik zal morgen eens met de kwast aan het werk gaan voor nu geeft hij geen hulpdiensten meer maar mochten ze terug komen meld ik me weer.
bij deze bedankt voor de tips:)

Wees zeer voorzichtig in de PC-kast. Zorg ook dat je je zelf ontlaad van Statische electriciteit, dit doe je door even een onbeschilderen verwarmingspijp aan te raken. Hardware is redelijk gevoelig voor statische electriciteit en kan daardoor stuk gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan