Hulpprogramma voor systeemconfiguratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

teckna

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Hallo,

Wanneer ik na het inloggen in Windows XP kom verschijnt telkens het 'hulpprogramma voor systeemconfiguratie' Ik heb enige tijd geleden hier een wijziging in aangebracht bij het tabblad opstarten. Ik heb een bepaald programma verwijderd dat bij het opstarten van de laptop ook werd opgestart. Ik weet alleen niet meer precies welk programma dit was. Hoe dan ook, om een dergelijke wijziging toe te passen moet je de laptop opnieuw opstarten. Dit heb ik gedaan echter het hulpprogramma voor systeemconfiguratie blijft steeds terug komen bij het opstarten. Het meld dat er een wijziging gedaan is en vraagt of ik opnieuw wil opstarten, dit heb ik een paar keer gedaan maar het programmatje blijft terug komen. Om een lang verhaal kort te maken hoe kom ik hier vanaf?

B.V.D.

Oja tuurlijk, stom van me het is nu inderdaad weg. Maar nog iets sinds kort verschijnt ook bij het opstarten het volgende venster, zie upload. Hoe kom ik daar vanaf?

B.V.D.

Bijlagen

• info.JPG
    info.JPG
    21,6 KB · Weergaven: 54
Geen idee eigenlijk of ik update, zie wel eens zo'n schildje rechtsonder in de taakbalk 'updates downloaden ...%' Ik weet wel dat SP3 uit is maar hoe update ik naar SP3. Zou dat dan het probleem kunnen verhelpen. Heb trouwens een OEM XP versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan