Humax 5050

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Ik kan met mijn Laptop met 192.169.2.2 inloggen op de Humax. Ik zie nu wat er op de hardeschijf staat.
Vraag: Hoe kan ik bestanden van de een naar de ander copieeren?
 
Ik weet niet wat een Humax 5050 is, maar als je hem via een netwerk kan benaderen, dan zou het ook mogelijk kunnen zijn dat je hem via een FTP benadert.

Zit er geen handlijding bij?
 
Ik weet niet wat een Humax 5050 is, maar als je hem via een netwerk kan benaderen, dan zou het ook mogelijk kunnen zijn dat je hem via een FTP benadert.

Zit er geen handlijding bij?

100 pagina's op internet. Ik heb het in het verleden ook gedaan maar ik weet niet meer hoe. Gister heb ik ge-dubbelklikt op een film op de Humax en na twee uur kan ik deze bekijken. Maar nu kan ik hem nergens terug vinden.
 
Je moet de Humax inderdaad als ftp-server benaderen. Even snel de handleiding opgezocht en in tijd van 2 minuten gevonden wat ik zocht. Op pagina NL-43 en 44 staat alle info die je nodig heb. Nu alleen nog verbinding maken met je Humax door het volgende in Window verkenner te tikken: ftp://ftp.ip-adres-van-je-humax wachtwoord opgeven en klaar is Kappel.

Veel succes.
 
Gaat goed met de hulp van links en rechts. De bijlagen heb ik van de Helpdesk van Humax ontvangen. Het slepen van foto's en muziek van de Humax naar de PC gaat nu foutloos maar een film lukt (nog) niet. Ik hou alleen een aantal kleine bestandjes over.
 

Bijlagen

  • Gebruik van de USB stick.pdf
    24,1 KB · Weergaven: 58
  • FTP gebruik met Humax iHDR 5050c.pdf
    92,6 KB · Weergaven: 74
kan ik mijn humax ook gelijk op laptop aansluiten

Mijn router staat op zolder. Dus kan ik mijn humax er niet recht streeks op aan sluiten. Nu is mijn vraag kan ik hem ook op mijn laptop aan sluiten en dan verbinding maken met de ftp server.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan