Hybrid TV-kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hoi,

Ik heb laatst (ook) bij de aldi een TV-kaart gekocht.
Ik heb eerst maar eens de drivers geïnstalleerd, daarna alle software. Alles gewoon in C:/Program Files/( map naam product )

Dus dan ga ik maar eens de kaart in de computer steken toen hij uitstond.

Zette ik hem weer aan, kreeg in het begin een soort van melding dat ie iets niet kon vinden.

Toen klikte ik aan wat ik aan moest klikken ; TotalMedia Monitor.

Toen ik op TV klikte kreeg ik een melding : Het apparaat wordt niet gedecteerd of wordt niet ondersteund.

Kan iemand me helpen? Dankje.

De drivers zijn als eerste geïnstalleerd. ;)

Belangrijke EDIT : Ik heb even contact opgenomen met de helpdesk (telefoon) en ik moest alles opnieuw installeren als de kaart er in zit.

Ik ben nu bezig met verwijderen maar ik kan iets niet verwijderen omdat ik 1. niet weet welke processen het heeft en 2. de processen er van komen terug, dus onmogelijk om te verwijderen? Help? Ik loop echt vast.

Laatst bewerkt:
je gaf net zelf je eigen andwoord al. .. Dus ga naar je apperaat beheer, delete de driver van je tvkaart (welke weert ik niet) dan naar software en de software eraf gooien. Dan de kaart erin laten zitten, en de drivers weer installeren.

je gaf net zelf je eigen andwoord al. .. Dus ga naar je apperaat beheer, delete de driver van je tvkaart (welke weert ik niet) dan naar software en de software eraf gooien. Dan de kaart erin laten zitten, en de drivers weer installeren.

Ik heb ze toch uiteindelijk verwijderd.

Ik ga nu de kaart er in steken en daarna alles, drivers + software installeren.

Je hoort nog van me, bedankt voor je reactie Johan.

Nou heb ik hem geïnstalleerd, de driver dan, en net zoals eerst, staat de driver bij Software

PCI Audio/Video Driver

Moet-ie niet bij apparaatbeheer staan?

Tjah, waar moet ik zoeken?

Er staan in ieder geval geen uitroeptekens en vraagtekens.

Ik heb trouwens alles geïnstalleerd, maar nog steeds geen resultaat. :eek: Misschien moest ik maar eens opnieuw opstarten.

Dat lijkt me handig ja..

Tjah maar dan heb ik nog geen enkel verschil.
En ik wil zo graag tv-kijken op mijn computer.

Ligt het misschien aan dat het een oude computer is van omstreeks 2000? Er staat nu wel professional op (XP) maar misschien is er hardware kapot? Lijkt me trouwens onlogisch, maar toch?

Tjah maar dan heb ik nog geen enkel verschil.
En ik wil zo graag tv-kijken op mijn computer.

Ligt het misschien aan dat het een oude computer is van omstreeks 2000? Er staat nu wel professional op (XP) maar misschien is er hardware kapot? Lijkt me trouwens onlogisch, maar toch?

Could be.. Maar lijkt mij niet. Herkent XP de TV kaart na de installatie wel ? En als je nou eens alle drivers & software verwijdert, de kaart eruit haalt, pc opstarten, pc weer uit, kaart erin, pc opstarten -> Dan kijken of de pc het herkent, Zo ja probeer dan weer de drivers & software

Dat ga ik zeker nog een keertje doen
Morgen of donderdag. Nu heb ik te weinig tijd.
:mad:

Ik zet de vraag maar op opgelost, ik kom er niet uit. Ik ga in de vakantie proberen het op te lossen. Toch nog bedankt voor je inzet Johan. (Tenzij je liever wilt dat ik je Probleempjes noem) :p

Het maakt mij helemaal niks uit :) Als ik het niet wou waarom zou ik het dan in mijn handtekening zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan