Ik werk met een behoorlijk groot excel-bestand (meerdere tabbladen en veel pagina's onder elkaar) waarin ik dus een index heb gecreerd om zo via hyperlinks snel dat deel van het document op te zoeken wat je nodig hebt. Als je een hyperlink uit mijn index volgt, dan springt hij keurig naar de juiste plaats (de namen zijn gedefinieerd) maar hij plaatst die wel helemaal onderin het beeldscherm en dat staat niet mooi. Aangezien het document ook door klanten gebruikt wordt, wil ik graag dat hij hem bovenin wegzet, maar ik kan in Excel niet vinden hoe ik daar invloed op heb.
Ik moet bekennen dat ik een beginner ben, maar ik heb al wel heel wat tijd gestoken naar het zoeken naar een oplossing. Ik heb al geprobeerd om i.p.v. alleen de naam te definieren een bereik te definieren, maar het blijft er wat knullig uitzien, want de onderste regel van het bereik valt dan nog steeds aan de onderkant van het document.
Van macro's weet ik niks af helaas.
Kan iemand mij hiermee helpen of moet ik gewoon accepteren dat dit in Excel niet netjes geregeld is?
Met vriendelijke groet,
Ceciel
Ik moet bekennen dat ik een beginner ben, maar ik heb al wel heel wat tijd gestoken naar het zoeken naar een oplossing. Ik heb al geprobeerd om i.p.v. alleen de naam te definieren een bereik te definieren, maar het blijft er wat knullig uitzien, want de onderste regel van het bereik valt dan nog steeds aan de onderkant van het document.
Van macro's weet ik niks af helaas.
Kan iemand mij hiermee helpen of moet ik gewoon accepteren dat dit in Excel niet netjes geregeld is?
Met vriendelijke groet,
Ceciel