• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hyperlink in als-formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsy94

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2016
Beste mensen,

Ik kom er niet uit hoe ik een hyperlink moet gebruiken binnen een als formule.

Het is de bedoeling dat als een cel "Ja" aangeeft er vervolgens een hyperlink actief is...

Bij deze vraag is het denk ik overbodig een bestandje te plaatsen.

mvg

Niels

Bij deze vraag is het denk ik overbodig een bestandje te plaatsen.

Ik denk van niet.
Daarnaast vraag ik me af waarom een voorbeeld vaak zo'n probleem blijkt te zijn.

Moet kunnen Ed.
Code:
=ALS(a1="Ja";HYPERLINK("http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/884603-Hyperlink-in-als-formule";"linkje");"")

Op zich mee eens, maar dan blijkt het vaak niet specifiek genoeg te zijn voor de situtie van de TS. Die van jou ziet er goed uit. TS zou er inderdaad mee uit de voeten moeten kunnen :)

Ben ik met je eens hoor; zo moeilijk kan het toch niet zijn om even een bestandje te plaatsen.
Dat van mij zal ook wel weer net niet de bedoeling zijn.

Oke dan maar even een voorbeeldje. in het bestand kun je de gele cel een land selecteren. Vervolgens moet er achter de gele cel een hyperlink verschijnen die naar het desbetreffende tabblad verwijst.

mvg

Niels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan