Hyperlink in de war door '@' in documentnaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kipopstok

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Berichten
13
Hi all,
Ik gebruik voor 'sleuteldocumenten' als sjablonen, manuals en moederlijsten vaak een @ vooraan in de documentnaam, zodat die documenten bovenaan de lijst blijven staan. Ik vind dat persoonlijk mooier dan ze vooraf laten gaan door aaa o.i.d.
Nu gaat het fout als ik in mijn werkmanual verwijs naar deze documenten en daar een hyperlink voor gebruik. Hoe ik ook aan probeer te geven dat het een link naar een document betreft, overruled Word dat, en maakt er een emailadres van, zodat een mailtje wordt geopend.

Het maakt niet uit of de @ in de tekst zit, of alleen in de locatie.

Ik denk dat dit niet op te lossen is, en dat het gewoon zo'n irri Ome Bill puntje is, maar mocht iemand nog een briljante suggestie heeft...

Thanks, Annemieke
 
Om bestanden bovenin een gesorteerde lijst te krijgen gebruik ik de onderliggende streep (underscore) _.
Daarvan is mij geen 'eigen' gebruik van MS-produkten bekend.
 
Probeer in de link in plaats van het @ symbool een %40 te gebruiken
 
Helaas...
Eerst geprobeerd gewoon te vervangen, maar hij bleef er 'mailto:' voor zetten.
Toen helemaal opnieuw begonnen de filenaam te tikken met %40, dan blijft de naam wel gewoon staan, maar geeft 'ie de error 'cannot open specified file' als ik de link in het document probeer te volgen.
Maar bedankt voor de suggestie!
 
Moet ik het onderwerp maar sluiten? Ik heb niet de indruk dat er nog wat gaat volgen...
Helaas :(
 
Wellicht omdat je een tamelijk simpel alternatief voor dezelfde funktionaliteit aangeboden kreeg.
 
Ik weer niet waarom, maar als eerste reactie heb ik alleen die van Ellasar gezien, vandaar dat ik daar ook alleen op gereageerd heb.
Zal het eens met de underscore gaan proberen. Dank.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan