Hyperlink in mail maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gucci

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Berichten
2
Kan iemand mij (graag in jip en janneke taal) uitleggen hoe ik in een mailtje een hyperlink kan toevoegen , waarbij er automatisch een mail wordt teruggestuurd naar mijn eigen mailadres.
Dit ivm de mogelijkheid om iemand de keuze te stellen om zich aan / af te melden voor een nieuwsbrief.

met vriendelijke groet,
Gucci
 
Ik weet niet welk mailprogramma je gebruikt, maar in OE en Windows Mail is het voldoende om: mailto:jenaam@provider.nl in te tikken, het wordt vanzelf een linkje.

Het automatische gebeuren zal niet gaan, je kunt voor een ander niet bepalen of zijn mailprogramma automatisch gaat verzenden.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet welk mailprogramma je gebruikt, maar in OE en Windows Mail is het voldoende om: mailto:jenaam@provider.nl in te tikken, het wordt vanzelf een linkje.

Het automatische gebeuren zal niet gaan, je kunt voor een ander niet bepalen of zijn mailprogramma automatisch gaat verzenden.

Dank je wel voor het antwoord. Dit is me gelukt, maar nou wil ik dat men ipv mijn mailadres te zien krijgt, men te zie krijgt aanmelden / afmelden nieuwsbrief. is dat ook mogelijk?

met vriendelijke groet,
Gucci
 
Laatst bewerkt:
Dat kan in:
HTML:
<a href="mailto:jenaam@provider.nl">aan/afmelden</a>
 
Als je het woord "Aanmelden" of "Afmelden" typt, dan kun je het woord selecteren en er een hyperlink van maken.
Kies dan voor "mailto:
Vul in het veld je e-mailadres in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan