Hyperlink in Outlook 2007 geeft een foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

KeesAukesss

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2005
Hallo,
Ik heb office 2007 geïnstalleerd en als ik op een hyperlink klik dan volgt er iedere keer een foutmelding. De foutmelding zit erbij.

Groeten
Kees

Bijlagen

• zl6xza.jpg
    zl6xza.jpg
    12,4 KB · Weergaven: 93
Waarschijnlijk zit een een polici op je pc.
Dit hout in dan je sommige dingen niet mag doen op je pc en deze staan dus uit.
Is het een computer in het netwerk?
Zo nee ben je wel administrator op je pc?

Hallo Kees, ik had hetzelfde probleem, hyperlinks werkten ineens niet meer.
Klik eens in IE onder menuknop Extra op Opties en dan op tabblad Programma's en kijk of daar aangevinkt is dat Internet Explorer de standaard webrowser is. Zo niet: dan aanvinken, op Toepassen en OK drukken en IE opnieuw opstarten.
Als het probleem dan nog niet is opgelost dan moet je even een andere internet browser installeren, Microsoft geeft andere oplossingen maar die waren mij allemaal te moeilijk. Daarom heb ik Google Chrome gekozen - makkelijk en snel bij Google te downloaden.
Bij ingebruikname vroeg Chrome of deze de standaard webbrowser mocht worden en daar heb ik toen voor op Ja gedrukt. Maar in de praktijk was ik niet tevreden omdat sommige pagina's half werden getoond. Daarom die sites in Internet Explorer opnieuw geopend en toen vroeg IE weer of ie de standaard browser mocht worden.
Omdat overschakelen op deze manier echt makkelijk gaat heb ik toen opnieuw op "Ja" gedrukt en vanaf dat moment doet Internet Explorer het weer als ik op een hyperlink in een emailtje klik.

Probeer dit ook eens, succes ermee.
Als je nog iets weten wilt... dan hoor ik het graag.

Met een groet van Pavanos

Ik heb gewoon de nieuwe IE geinstalleerd en het probleem was opgelost!:thumb:

Goed gedaan Kees,
Maar zet dan rechtsonderaan jouw vraag op "Opgelost" - dan reageert er niemand meer.

Groeten

Had ook het probleem van niet werkende hyperlink vanuit outlook

Heerlijk dit helpmij forum. Het probleem is inderdaad opgelost met de actie IE als standaard in te stellen. Had even tussentijds Chrome geinstalleerd maar weer gedeinstalleerd. Dat was het dus inderdaad.
Dank
Thera de Klerk

Kees,
Top dat je deze vraag hebt geplaatst, ik had hetzelfde probleem al een geruime tijd en kon het probleem niet vinden.

Pavanos,
Jij zeer bedankt voor de oplossing:thumb::thumb:, ook ik had Google Chrome een tijdje geleden geinstaleerd, was daar totaal niet tevreden mee. Sinds die tijd had ik dit probleem.

Ben echt super, super blij met je hulp.

Mariëlle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan