Hyperlink maken in Swish

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik en met Swish bezig en heb wat tekst ingevoegd, maar nu moeten dat hyperlinks worden.. kun je dat in Swish zelf toevoegen, of moet dat in een ander programma...?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

applause.gif

Misschien handig om te vertellen hoe je het gevonden hebt? Handig voor mensen die met hetzelfde probleem zitten.

Hhaha Dennis is goed hoor, ik heb het gevonden via de Help file van Swish.. daar staat het in beschreven... ik vergeet vaak de Help file te raadplegen, maar nu dacht ik er een keer aan:D

Toch nog weer een ander vraagje.. ik heb mijn swishmovie geupload.... maar als ik de site dan bezoek, dan blijft ie lopen terwijl ik in Swish de loop heb uitgezet... hoe kan ik ervoor zorgen dan als mensen de website bezoeken dat ie na een keer geladen te zijn stil blijft staan??

jep dacht ik al
Code:
  <param name="movie" value"ibot.swf">
  <param name="quality" value="high">
  <param name="bgcolor" value="#000000">
verander dat in:
Code:
  <param name="movie" value="ibot.swf">
  <param name="quality" value="high">
  <param name="bgcolor" value="#000000">
  <param name="loop" value="0">

Bedankt JPeetje het is gelukt.. nog een vraagje??
Elke keer als je een link aan klikt en je gaat daarna terug naar de index, dan begint ook alles weer opnieuw.. is daar ook nog wat aan te doen???

hm...niet echt
ik zal even uitleggen:
het kan opzich wel, maar daar hangen voorwaarden aan
ten eerste geloof ik niet dat je met swish naar een bepaalde tijd kunt verwijzen, zodat wanneer je teruggaat hij begint op de tijd dat de intro is afgelopen..
althans in de oudere versies kon dat niet, kweet niet of dat tegenwoordig wel kan

ten tweede, met het echte programma om flash te maken, "Flash"...daar kun je idd wel verwijzingen maken naar de tijd dat de intro is afgelopen...maar de enige manier waarop dit mogelijk is, en dit is dan dus ook de voorwaarde, is dat of:
- de hele site moet uit flash bestaan, waardoor je alles in touwtjes hebt
- je moet met wat geavanceerder actionscript werken van flash (swish ondersteunt dit niet geloof ik) waarin je dit aangeeft...

dus als je alleen met Swish werkt, gaat dat niet lukken :(...

Oh oke, dat is dan jammer.. Flash ken ik nog niet goed.. ben blij dat ik dit voor elkaar heb gekregen... dan moet het maar even zo... en wie weet ga ik Flash ook nog een keer begrijpen....
In ieder geval bedankt voor je antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan