Hyperlink meldingen uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Modya

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2012
Weet iemand hoe ik de melding die ik krijg bij het openen van een hyperlink kan uitschakelen in Office 2010? Ik krijg steeds de volgende melding en dat zo'n 1000 keer per dag. Moet toch een oplossing voor zijn?Office melding.png

Hartelijke groet,

Wim

Bedankt voor je link, maar ik heb het verschillende malen geprobeerd. Precies gedaan wat ze schrijven, maar de melding blijft, helaas.

Hallo Wim, ik probeer mee te denken.
Toch vreemd 1000 meldingen per dag. De automatische probleemoplosser helpt dus ook niet. Hoe zit het met andere documenten.

Maar ik zie dat het een PDF bestand is. Terwijl links boven office 2010 staat. Hoe zit het met je updates van adobe reader bijvoorbeeld, omdat dit een PDF document is.
Probeer nu eens Internet Explorer te resetten. Ga naar menu extra, dan internetopties, dan tab geavanceerd en dan de knop opnieuw instellen.

Al gescand op virussen.

Ik open per dag zo'n 1000 van deze bestanden. Het gaat niet om een virus, het is gewoon een ingebouwde waarschuwing van Office en die wil ik dus uitschakelen. Het heeft verder niets met pdf bestanden of zo te maken. Doet het ook bij ander extensies.

De oplossing die volgens de link zou moeten werken, werkt dus niet. De melding blijft komen. En het is erg vervelend om elke keer te moeten aanklikken dat de file geopend mag worden. Daarom wil ik die weg hebben.

Office 2010 bevat behoorlijk wat programma's en is niet 1 los programma, dus vanuit welk Office programma open je een bestand?

Hallo, wat @crash (Lex) zegt zit zeker wat in. Maar heb je mijn stappenplan geprobeerd met die Internet Explorer. IE werkt nauw samen met office/windows bestanden.

Ik werk vanuit Excel, maar volgens het stappenplan van maakt het niet uit vanuit welk programma je het doet. Zij schrijven dat je slechts 1 programma hoeft aan te passen en dat automatisch de andere office programma's dan ook aangepast zijn. Maar het werkt bij mij niet. Maakt niet uit wat voor browser ik gebruik. Firefox, IE of Chrome. Trouwens je moet aanpassingen maken in de register editor van Office. Ze geven precies aan wat je moet doen. Helaas werkt het niet.

Heb je bijvoorbeeld in Excel al bij opties > vertrouwenscentrum gekeken?

Dat screenshot van je L: databank, bal bla bla bevalt me niet. Daar is iets mee. Afkomstig van een externe schijf zo te zien. Daar is iets mis mee. Maar wat??

Ja, dat is mijn externe schijf. Maar daar is verder niets mis mee. Ook de bestanden op mijn C: schijf openen op dezelfde manier. Maakt niet uit waar ze staan. Ben vanmorgen weer bezig geweest met allerlei opties, maar niets lukt. De melding blijft komen.

Melding2.png

Deze link heb je al gestuurd.

Of zoek in de Register-editor naar een van de volgende subsleutels voor Office 2010:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\14.0\CommonHKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Office\14.0\Common
Klik op de registersubsleutel, wijs Nieuw aan in het menu Bewerken en klik op Sleutel.
Typ de naam Security voor de sleutel en druk op Enter.
Open het menu Bewerken, wijs de optie Nieuw aan en klik op DWORD-waarde.
Typ de naam DisableHyperlinkWarning voor de vermelding en druk op Enter.
Klik in het rechterdeelvenster met de rechtermuisknop op DisableHyperlinkWarning en klik op Wijzigen.
Klik in het dialoogvenster DWORD-waarde bewerken op Decimaal en typ 1 of 0onder Waardegegevens.

Opmerking Met de waarde 0 is het waarschuwingsbericht ingeschakeld. Met de waarde 1 is het waarschuwingsbericht uitgeschakeld.
Klik op OK.
Sluit de Register-editor af.

Heb dit allemaal gedaan, maar werkt dus niet. Ook de andere methode die zij beschrijven werkt niet.

In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken.

Gr. Wim

Hallo Wim, tja het is wat he. Ik las hier nog even bij de deskundige onder ons. Klikje

exact dezelfde melding als bij jou in die bijlage. :confused:

En graag gedaan jammer dat het niet oploste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan